پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی دانشگاه ایلام اعلام کرد: ویژه برنامه بزرگداشت روز دانشجو امشب سه‌شنبه 15 آذر، ساعت 19:30 با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «کریمی‌تبار» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و دکتر «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام برگزار خواهد شد. در این مراسم که در سالن آیت‌الله حیدری دانشگاه ایلام برگزار خواهد شد، 7 تن از نمایندگان تشکل‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در همه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و نیز بیست وهشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور از روز چهارشنبه 16 آذر ماه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - آیین تجلیل از پژوهشگران برگزیده استان بوشهر که امروز در سالن ابن سینای دانشگاه خلیج فارس برگزار شد، حاوی گلایه و چند تقاضای کلیدی از نماینده پژوهشگران بود که معاون استاندار شنید و پاسخ داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، از آغاز هجدهمین دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" توسط مرکز گردشگری علمی - فرهنگی این سازمان همزمان با روز دانشجو خبر داد و افزود: در این دوره 29 واحد جهاد دانشگاهی مشارکت خواهند داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پیام حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن 16 آذرماه، آمده است: بسم‌الله الرحمن الرحیم شانزدهم آذرماه، روز دانشجو را گرامی دارم و به ارواح طیبه شهدای والامقام دانشجو به‌ویژه سه آذر اهورایی، شهیدمصطفی بزرگ‌نیا، شهیدمهدی شریعت‌رضوی و شهیداحمد قندچی سلام و درود می‌فرستم. دانشجویان، عصاره اراده و توانایی‌های ملت و ثروت اصلی کشورند...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تلسکوپ فضایی هابل تصویری خیره‌کننده از آثار باقی‌مانده از یک ابرنواختر در ابر ماژلانی بزرگ ثبت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم‌مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: دانشجویان باید سطح تحلیل خود را در حوادث اخیر از سطح جاری جامعه ارتقا داده و با فعالیت‌های جهادی ماهیت استکبارستیز انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علم و صنعت گفت: هزینه مقاومت ما کمتر از باجی است که باید بابت پیشبرد نظم آمریکایی بدهیم. در یکسال اخیر دولت به مسیر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بازگشت. وی افزود: هزاران تصویر از پلاسکوی ویران شده پخش شد تا تلخی ایرانی بودن به کام بنشیند، چون بهشت زیبای امریکایی باید در ذهن...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور دانشجویان کشور در بیانیه ای به مناسبت روز دانشجو تاکید کرد: امروز دانشجوی ایرانی مجهز به دیدی دشمن شناسانه، رویدادها را به نیکی رصد می کند، به تحلیل می نشیند و در کسوت نقادی عادل و اصلاحگر رو به آینده ای روشن قدم بر می دارد.