پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مؤسسه استنادی علوم و پایش علم‌وفناوری از رتبه‌بندی 52 موسسه پژوهشی کشور خبر داد و گفت: بر اساس رتبه‌بندی مؤسسات پژوهشی 1400-1399، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و پژوهشگاه رویان در صدر جدول قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان گفت: 2 هزار و 125 دانش آموز با نیازهای ویژه (دارای معلولیت، بیش‌فعالی، اوتیسم و مانند آن) در 32 مرکز دولتی و غیردولتی و 15 مرکز اختلالات یادگیری مشغول تحصیل و فراگیری آموزش و مهارت‌های مورد نیاز هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور از امروز چهارشنبه 16 آذر آغاز شد. داوطلبان تا سه‌شنبه 22 آذر فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش عملکرد 10 ساله دانشگاه شهید بهشتی با شعار دانشگاهی برای ملت به مناسبت روز دانشجو و هفته بسیج منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: دانشجویان در مقاطع مختلف انقلاب و نظام اسلامی نقش تاثیرگذاری داشته و همواره راه نفوذ را برای ضربه زدن به انقلاب سد کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - هنگامی که سخن از مطالبه‌گری می‌شود، دانشجویان قشری هستند که همواره در صف نخست می‌ایستند؛ اما هدف از مطالبه، بهبود است؛ حال باید پرسید کنش مطالبه‌گرانه در چه صورت و با چه شاخصه‌هایی منجر به رفع کاستی‌های جامعه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نام‌نویسی برای شرکت در آزمون مرحله اول چهاردهمین دوره المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از امروز (چهارشنبه 16 آذرماه) آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار تهران در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی گفت: استقلال سیاسی داریم، اما استقلال فرهنگی و اقتصادی نداریم که همین به ما آسیب می زند و باید به این سمت حرکت کنیم.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مقایسه دانشگاه کنونی که به عنوان دماسنج جامعه شناخته می‌شود با دهه های گذشته، کارکرد جنبش های دانشجویی، شانیت و چگونگی مطالبات آنان، همه و همه از بحث های داغ این روزهاست اما آنچه بیشتر این افراد بر آن تاکید دارند اینکه در تصمیم‌سازی های کشور نقشی ندارند و مهم دیده نمی‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از ثبت سه اختراع جهانی در حوزه توربین‌ها که توسط شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا با حمایت کانون پتنت ایران انجام شده است، خبر داد.