چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت گفت: برنامه توزیع نیروهای فوق تخصص رشته های علوم پزشکی با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات نظام سلامت و توجه به مناطق محروم و کم برخوردار انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - عضو هیات علمی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی و مدیرعامل بانک خون بند ناف رویان گفت: تاکنون 190 هزار و 100 نمونه بند خون ناف در بانک "خصوصی، خانوادگی" و "عمومی" ذخیره شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امید رضایی‌فر در نشست خبری که امروز به مناسبت یک سالگی ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم در روز 6 آذر ماه سال گذشته، با ارائه گزارشی از سامانه «نان» گفت: راه اندازی سامانه «نان» یکی از 5 هدف اصلی معاونت فناوری و نوآوری بود که با تجمیع سامانه‌های مشابه دیگر، نیاز‌ها و تقاضا‌های فناورانه را به روندی دو طرفه در پنجره‌ای واحد تبدیل کرد. رضایی‌فر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زراسوندی در نشست خبری امروز به مناسبت یک سالگی ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم در روز 6 آذر ماه سال گذشته، با اشاره به ماده 7 و ماده 10 آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین در وزارت علوم، افزود: ایجاد پارک بین‌المللی ایران که متولی آن سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران است، بر اساس بند 7 این آیین نامه ممکن شده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کلیات طرح جدید ساماندهی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران در کارگروه تخصصی کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران به تأیید رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کنکور روشی بود که عمق سواد را کم کرده بود و ما نیازمند یک روش مناسب‌تر که بتواند موجب تقویت سواد و علم شود، بودیم. به همین دلیل وارد یک دعوای بزرگی شدیم که کسب و کارهای 80 هزار میلیارد تومانی کنکور را با خطر مواجه کرد.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: سقف غیبت‌های مجاز دانشجویان در آیین نامه آموزشی مصوب 1397 مشخص شده است و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان امور دانشجویان، اطلاعیه‌ای در خصوص دریافت ارز دانشجویی برای نیمه اول سال 1401 به شرح زیر صادر کرد: جهت درخواست ارز هزینه شخصی (نرخ صرافی ملی)، دانشجویان در سامانه سجاد گواهی اشتغال به تحصیل نیمه اول 1401 (بازه زمانی اشتغال به تحصیل summer-spring)) با تأیید سامانه میخک را بارگذاری کنند. نیمه دوم 1401 قابل بررسی نیست. ارز صرفاً براساس مدت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دوره جامع آموزش علوم و فناوری‌های شناختی ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های مرتبط با علوم شناختی به منظور تربیت و تامین نیروی انسانی مورد نیاز به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی درباره تقارن کلاس‌های آموزشی در دانشگاه با اولین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 اطلاعیه دارد. در این اطلاعیه آمده است: با هدف فراهم‌سازی بهینه برای تماشای مسابقات تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 قطر و با توجه به محبوبیت گسترده این مسابقات و تأثیر آن در ایجاد شور و نشاط...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط عمومی دانشگاه تهران در پی انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر ورود یک فرد مسلح به داخل یکی از خوابگاه‌های این دانشگاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: هر گونه ورود افراد غیرمرتبط با دانشگاه به درون خوابگاه‌های دانشجویی واقعیت ندارد و وضعیت خوابگاه‌ها عادی است.