چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - معاون فناوری وزیر علوم از فعالیت و کار دو هزار و 200 دانشجو در فاز نخست طرح «دستیار فناوری» خبر داد.

خبرگزاری مهر

دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در کلیه مقاطع تحصیلی که متقاضی وام ازدواج و وام تولد فرزند هستند می توانند از 5 آذر 1401 مدارک خود را به کارشناس مربوطه ارائه کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجویی، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با صدور بیانیه‌ای از انزوا و وادادگی مسئولان این دانشگاه نسبت به اتفاقات اخیر انتقاد کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را میبوسم و میدانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.» امام خمینی (ره) نزدیک به دو ماه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای انضباطی دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در پی برگزاری سلسله جلسات این شورا به منظور حمایت از حقوق عموم دانشجویان و کمک به حفظ انضباط دانشگاه، در اطلاعیه ای گزارشی از احکام بدوی صادر شده را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: جوانی جمعیت موضوع راهبردی امروز قشر دانشگاهی است که تراکم جمعیت نیز در این قشر بالا است؛ 2.5 میلیون بدنه دانشگاهی شامل اساتید جوان و دانشجویان در آستانه ازدواج هستند.

خبرگزاری مهر

با امضای تفاهم نامه با مرکز نشر دانشگاهی، همانندجویی کتاب به خدمات ایرانداک افزوده شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سامانه رسوب‌دهی فیزیکی از فاز بخار با قابلیت استفاده در لایه نشانی قطعات حساس و استراتژیک اپتیکی در پارک فناوری پردیس ساخته شد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه شورای راهبری استانی امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد، در یکی از بندهای این بخشنامه به حمایت از ارتقای شغلی زنان هیأت علمی اشاره شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان تهران با صدور بیانیه‌ای آورده است: شعار زن، زندگی آزادی، تنها و تنها بهانه‌ای بود که دشمن به دست گرفت تا بتواند فتنه‌ها و نقشه‌های شوم خود را تحت شعار‌های فریبنده آن برپا کند. متن بیانیه به شرح ذیل است: در پی وقوع حوادث و فتنه‌های اخیر، ملت بصیر و فهیم جمهوری اسلامی ایران به خوبی دریافتند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اصغر کشت کار قائم مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه از آغاز فراخوان جذب مدرس در این مرکز آموزشی برای سال 1401 از امروز یکم آذرماه خبر داد. کشت کار ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام 2 هفته است و متقاضیان تا 15 آذرماه فرصت دارند که با مراجعه به سامانه جامع جذب و مدرسان درخواست خود را ثبت‌کنند. وی درباره فرآیند جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، «مؤسسه کلاریویت آنالیتیکس» در سال 2022 نام نزدیک به 7 هزار پژوهشگر را در 21 زمینه علمی در فهرست پژوهشگران پراستناد جای داده است. این پژوهشگران نماینده نزدیک به 70 کشور جهان هستند. پیرامون چهار هزار پژوهشگر در زمینه‌های علمی ویژه و بیش از سه هزار پژوهشگر در میان‌رشته دسته‌بندی شده‌اند. برای شناسایی پژوهشگران پراستناد، مقاله‌های پراستناد در نشریه‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش سال 2022 مؤسسه «کلاریویت آنالیتیکس» درباره «پژوهشگران پراستناد» جهان نشان می دهد 12 پژوهشگر وابسته به مؤسسه‌های ایرانی از تأثیرگذارترین‌ها در پیشرفت علوم شناسایی شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - معاون فناوری وزیر علوم، فناوری و تحقیقات گفت: "دستیار فناوری" یک طرح بسیار موفق در سطح کشور است که در حال حاضر 2 هزار و 200 دانشجو در این طرح مشغول به فعالیت هستند و حقوق دریافت می کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دو ستاره نوترونی در سال 2017 با یکدیگر برخورد کردند و انفجاری شدید روی داد. دو روز بعد، دانشمندان با استفاده از تلسکوپ هابل، این رویداد را رصد کردند و اکنون پس از چند سال با کنار هم قراردادن داده‌های این تلسکوپ و سایر تلسکوپ‌ها، تصویری جامع از این رویداد بدست آورده اند.