چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام حدود 979 هزار داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 خبر داد و گفت: برای آزمون دکتری تاکنون 9 هزار نفر ثبت نام کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم در دیدار با نمایندگان پنج تشکل دانشجویی گفت: در اغتشاشات اخیر برای مدیریت بهتر دانشگاه‌ها جلسات زیادی با روسای دانشگاه‌های کشور داشتیم و تمام تلاش مسئولان دانشگاه‌ها این بود که دانشجویان و اساتید که سرمایه‌های علمی و ارزشمند کشور هستند، آسیب نبینند و شأن دانشگاه حفظ شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک تحقیق جدید درباره زنان در دوران پس از یائسگی حاکی از ارتباط بین غذاهای پرمصرف با تنوع و ترکیب باکتری‌های دهانی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تاسواره یا ماهواره کوچک مکعبی کپستون سازمان فضایی ناسا با موفقیت به کره ماه رسید تا یک مدار جدید را برای استقرار ایستگاه فضایی جدی پیرامون قمر زمین مورد بررسی و تایید قرار دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به منظومه فکری مقام معظم رهبری و شناخت مؤلفه‌های تشکیل تمدن نوین اسلامی با بررسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به همت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مراسم افتتاحیه سومین دوره ویژه اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌گردد. موضوعات این دوره...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، پژوهشکده علوم و فناوری‌های انرژی، آب و محیط زیست دانشگاه صنعتی شریف اقدام به ایجاد دو فرصت مطالعاتی پسادکتری مشمول طرح سرآمدان علمی ویژه رشته‌های مهندسی انرژی، مهندسی برق، مهندسی شیمی و نفت، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر و مدیریت و اقتصاد کرده است. علاقه‌مندان تا تاریخ 15 آذرماه 1401 فرصت دارند نسبت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، مسئول کتابخانه مجلس، با دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در این دانشگاه حضور یافت و در نشست «نقش دانشجوی رسانه در اتفاقات اخیر» با اشاره به آشوب‌های خیابانی گفت: اتفاقات اخیر باعث شد جامعه بیدار شود. اما بخش بد ماجرا این است که بسیجی‌ها فکر کنند با آرام شدن فضا، همه چیز تمام شده است. مسیر به سمت ظهور پر از فراز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی نوروز شمسی گفت: پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دوره‌های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1401-1402، مرحله تکمیل ظرفیت برای این آزمون از امروز 23 آبان در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز می‌شود. وی افزود: به داوطلبان واجد شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت پیامک داده...

خبرگزاری مهر

پژوهشکده علوم و فناوری‌های انرژی، آب و محیط زیست دانشگاه صنعتی شریف اقدام به ایجاد دو فرصت مطالعاتی پسادکتری ویژه رشته های مهندسی انرژی، مهندسی شیمی و نفت و... می کند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان یکی از اقدامات مهم در حمایت از تولید کشاورزان را حذف واسطه عنوان کرد و گفت: زحمت اصلی را کشاورزان و باغداران متحمل می شوند اما دلالان سود می کنند.