چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

دانشجویان دکتری که در حال حاضر مشغول به تحصیل هستند می توانند بدون انصراف از تحصیل در آزمون دکتری سال 1402 ثبت نام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحقیقات جدید نشان داده است که برخی از مکمل‌های غذایی خطر ایجاد بیماری‌های جدی مانند سرطان را بالا می‌برد و این مکمل‌ها باید با دقت و بررسی پزشکی مصرف شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هدی عابدی درباره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری پارک علم و فناوری و کارگزاری صندوق نوآوری و شکوفایی درصدد برآمده تا خدماتی را به شرکت‌های دانش بنیان ارائه کند. وی با اشاره به تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: انواع تسهیلاتی که این صندوق به شرکت‌های دانش...

خبرگزاری دانشجو

وحید فرتاشوند، مدیرعامل شرکت دانش بنیان فراصوت تجهیز ایرانیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره شکل گیری این شرکت دانش بنیان گفت: در سال 85 پروژه کارشناسی ارشد خود را در زمینه التراسونیک توان بالا شروع کردیم و در سال 89 نیز پروژه دکتری را در این زمینه ادامه دادیم، اما پس از پایان تحصیل نیز آن را رها نکردیم و تصمیم گرفتیم تکنولوژِی که 9 سال از عمرمان را به پایش ریخته‌ایم،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف از برگزاری کامل کلاس‌های این دانشگاه به صورت حضوری خبر داد و گفت: برای برگزاری کلاس‌ها در حال حاضر با مشکل خاصی روبه‌رو نیستیم و کلاس‌ها با حضور 95 درصدی دانشجویان در حال برگزاری است.

خبرگزاری مهر

پس از اینکه در سال 1397، انتقال دانشجویان ایرانی از دانشگاههای خارجی ممنوع شد، شورایعالی انقلاب فرهنگی و وزارت بهداشت تصمیم گرفتند که رشته ای جدید برای انتقال این افراد راه اندازی کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمونه آزمایش انتقال برق خورشیدی از فضا به زمین در آلمان در حضور شماری از فعالان تجاری به انجام رسید و این طرح به زودی به وزیران اروپایی ارائه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل در دیدار با معاون علمی و فناوری، آموزشی و بهداشتی رئیس جمهور ونزوئلا، بر افزایش همکاری‌های مشترک در حوزه علمی، تحقیقاتی و فناوری تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علوم پزشکی هوشمند دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی را به صورت مجازی برای اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌کند. فراگیران در روز‌های 22 تا 26 آبان ماه 1401 فرصت دارند نسبت به انتخاب واحد دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی اقدام کنند. فراگیران باید در مهلت مقرر به سامانه سما مراجعه کرده و برابر با شیوه نامه تنظیم شده به انتخاب واحد...

خبرگزاری مهر

ثبت نام در طرح ملی همسفر تا بهشت (ازدواج دانشجویی) تا 30 آبان 1401 تمدید شد.