دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

وحید فربدفر، عضو هیئت مدیره شرکت نانو ساختار کنعان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: شرکت دانش بنیان دارویی از سال 96 فعالیت خود را بر پایه فعالیت‌های دانشگاهی آغاز کرد. ما در حوزه زخم پوش‌های پیشرفته فعالیت می‌کنیم. این زخم پوش‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که با آن می‌توان زخم‌های خاص مانند زخم‌های دیابتی، زخم‌های ناشی ار سوختگی‌های عمیق و همچنین زخم بستر را درمان کرد....

خبرگزاری مهر

تغییرات در کنکور سراسری 1402 از 8 آبانماه و با آغاز ثبت نام مرحله اول کنکور کلید می خورد و داوطلبان باید خود را آماده تغییراتی همچون حذف دروس عمومی، تاثیر قطعی سوابق و ضرایب جدید دروس کنند.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رها کردن فضای مجازی در این سال‌ها سبب شد تا میدان بزرگی در اختیار دشمن قرار گیرد و دشمن نیز نهایت تلاش خود را در وارونه جلوه دادن حقایق به کار برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهش‌های محققان گویای این است که بازی‌های ویدیویی احتمالاً با برخی فواید شناختی همراه است و فعالیت مغزی کودکان را افزایش می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - دومین نشست از سلسله نشست‌های نقش مراکز علمی و حرکت به سوی تمدن اسلامی با موضوع " جایگاه اعتراض در جامعه" روز سه شنبه با حضور 2 استاد دانشگاه، در دانشگاه پیام نور اهواز برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد، کلاس‌های دانشجویان نوورود همچنان و تا اطلاع ثانوی مجازی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دوست و دشمن به دانشگاه چشم دوخته‌اند. همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت جایگاه دانشگاه تاکید دارند، دشمن نیز به اهمیت این نهاد آگاه و به آن طمع دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همه‌گیری بیماری موسوم به «طاعون سیاه» یا مرگ سیاه حدود 700 سال پیش به تکامل ژن‌های ایمنی شکل داد و مسیر پاسخگویی امروز بدن به بیماری را مشخص کرد.