دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

در دومین جلسه فوق‌العاده شورای انضباطی، وقایع اخیر دانشگاه و روند رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مطروحه بررسی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: پارک علم و فناوری البرز با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مشارکت استانداری البرز در نظر دارد با هدف حمایت از دستاورد‌های صاحبان ایده و اختراع و همچنین ایجاد بستری مناسب جهت رشد، توسعه و تامین مالی طرح‌های فناورانه، اولین رویداد از سلسله رویداد‌های "تانا"؛ توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان‌ها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست شامل: تاییدیه لغو تعهد آموزش رایگان (برای دانشجویان روزانه)، مدرک مبنی بر تعیین تکلیف نظام وظیفه (برای آقایان)، دانشنامه مقطع قبل (برای دانش‌آموختگان مقاطع تحصیلات تکمیلی) و فایل عکس پرسنلی (در صورت علاقه به درج عکس جدید در دانشنامه) است. شرایط درخواست لغو تعهد آموزش رایگان تعیین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، گردشگری و معنویت - سلامت خانواده، گردشگری و معنویت - سلامت معنوی جوانان، گردشگری و معنویت - سلامت معنوی جامعه، رویکرد روانشناختی به گردشگری و معنویت با محوریت سلامت معنوی، نقش رویکرد دینی به گردشگری در سلامت معنوی، گردشگری و معنویت با محوریت آینده پژوهی سلامت معنوی، نقش گردشگری و معنویت در مدیریت سلامت معنوی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان با کشف یک متابولیت طبیعی که چربی بد را به چربی خوب تبدیل می‌کند، به یک درمان بالقوه برای بیماری‌های متابولیکی مانند چاقی و دیابت دست یافتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی عبدالله معتمدی رییس دانشگاه علامه طباطبائی را به عنوان عضو «قرارگاه مرکزی» احداث 200 هزار مسکن دانشجویان متأهل منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرایط عمومی و آموزشی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای دریافت وام دانشجویی اعلام شد، بر اساس این شرایط، پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه پرداز شاغل در صورت وجود اعتبار، امکان‌پذیر است. همچنین بر اساس شرایط عنوان شده، سنوات مجاز دریافت وام برای دانشجویان کارشناسی‌ارشد چهار و دکتری هشت نیمسال از زمان شروع به تحصیل اعلام شده است. از دیگر شرایط...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان در تحقیقات جدید دریافتند، ذرات متخلخل شن احتمالاً به انسان‌ها کمک خواهد کرد، بر اضافه وزن غلبه کنند.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وضعیت کنونی طلاب و حتی فضلای حوزوی با سابقه تحصیلی طولانی نامناسب است و دلیل آن عدم برنامه‌ریزی برای بکارگیری مؤثر فارغ التحصیلان حوزوی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علوم پزشکی هوشمند دومین دوره مدارس هوش مصنوعی را در پاییز 1401 برگزار می‌کند و علاقمندان می‌توانند تا 10 آبان ماه 1401 در این دوره ثبت نام کنند. در این دوره از مدارس پاییزه هوش مصنوعی در علوم پزشکی، عناوین درسی «سیستم‌های فازی در پزشکی»، «یادگیری عمیق در پردازش دادگان پزشکی»، «پردازش تصویر در پزشکی»، «پردازش سیگنال‌های الکتریکی مغز EEG...

خبرگزاری مهر

براساس یک تبصره دانشجویان دارای بیمه اختیاری و پاره‌وقت مانند طلاب حوزه علمیه، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و مدرسین حق‌التدریس می توانند از وام صندوق بهره مند شوند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی گفت: در بیرجند به عنوان مرکز استان جز ساختمان اصلی پارک علم و فناوری که ظرفیت محدود دارد، ساختار دیگری برای استقرار شرکت‌ها و واحدهای فناور نداریم.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از تدوین سند جامع اخلاق حرفه‌ای دانشگاهیان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بازدید کرد.