شنبه 1 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبر حضور یک نوزاد سر جلسه کنکور 1401 کذب است و این عکس ارتباطی به آزمون کنکور ندارد بلکه مربوط به امتحانات پایان ترم دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران کوثر گنبدکاووس است!

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با توضیحاتی درباره روند انتشار سؤالات کنکور 1401 گفت: سؤالات قبل از آزمون کنکور به دست داوطلبان نرسیده است.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به کف و سقف شهریه مدارس غیردولتی و ضوابط تعیین آن اعلام کرد: تهران بالاترین مبلغ شهریه و استان کهگیلویه و بویراحمد کمترین میزان شهریه را داراست.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر کیومرث اشتریان استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با اشاره به کنارگذاشته شدن حسین طائب از ریاست سازمان اطلاعات سپاه در روزنامه شرق نوشت: نباید اساسا چنان مسئولیت‌هایی را برای مدت طولانی به یک فرد سپرد. منطق این است که «رأس» چنین سازمان‌هایی پی‌درپی و در مدت‌زمانی بسیار کوتاه‌تر از آنچه در ایران مرسوم است، در تغییر و تحول باشد تا از وابستگی به مسیر باورهای برساخته مقامات امنیتی در امان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پورعباس در پاسخ به ادعای تقلب در کنکور امسال اظهار کرد: تقلب در هر آزمونی ممکن است رخ دهد، اما تقلب به معنای افشای سؤالات یعنی اینکه داوطلبان قبل از آزمون به سؤالات دسترسی داشته باشند، در کشور امکان ندارد.

خبرگزاری دانشجو

محمد علی زلفی‌گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برنامه‌های وزارت علوم و اقدامات آن در حوزه جوانی جمعیت گفت: اولین کاری که در این مورد صورت گرفت تشکیل ستاد جوانی جمعیت و حمایت از خانواده بود که رئیس موسسه جمعیت شناسی وابسته به وزارت علوم به عنوان دبیر این موسسه منصوب شد. خوشبختانه بند‌های قانونی که در قانون جوانی جمعیت و حکم‌هایی که مربوط...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید حسین حسینی، دانش‌آموز خرمبیدی با وجود مشکل جسمی در کنکور سراسری 1401 شرکت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ما بیش از 7000 صحت سنجی موبایل انجام دادیم چون ممکن بود برخی از داوطلبان فقط با نیت خاصی در آزمون شرکت کرده باشند و کار پیچیده و سنگینی انجام شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توافقی که با مدیران مدارس غیردولتی داشتیم شهریه ثابت و شهریه امور فوق برنامه هر مدرسه قطعی است.

خبرگزاری تسنیم

کنکور 1401 در حالی به خط پایان خود رسید که با حاشیه‌های فراوانی درباره لو رفتن سؤالات گروه‌های آزمایشی همراه بود؛ در این گزارش به بررسی ابعاد مختلف این مسئله پرداخته ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: نظام‌الدین موسوی نماینده تهران، 22 سال پیش درباره لباس شخصی‌ها و حوادث کوی دانشگاه توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نظام‌الدین موسوی نماینده تهران، 22 سال پیش درباره لباس شخصی‌ها و حوادث کوی دانشگاه توضیح داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایرنا: رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان ساخت: پاسخنامه‌ها امانت در دست ماست و اجازه نمی‌دهیم حتی یک خطا در قرائت آنها رخ دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زلزله‌ای 6.1 ریشتری ساعت 2:02 بامداد روز شنبه یازدهم تیرماه، بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند. این زمین‌لرزه در عمق 10کیلومتری از سطح زمین رخ داد و در شهر بندرعباس هم احساس شد.