شنبه 1 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه الف

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: شائبه هایی در خصوص کنکور سال گذشته و سال جاری به گوش نمایندگان رسیده و سازمان سنجش باید فورا به ابهامات پاسخ دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی غرب استان تهران، توسعه تکنولوژی در کشور را نیازمند تربیت هرچه بیشتر نیروهای فنی و تکنسین‌ها دانست و گفت: امروز مباحث آموزشی بیشتر دانشگاه‌ها به شکلی است که بسیاری از دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی نمی‌توانند وارد بازار کار شوند.

وب‌گاه فرارو

آخانی گفت: حداقل برای جمع‌آوری و عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد در ایران بیست هزار میلیارد تومان پول نیاز است. این در حالی است که کل بودجه حفاظت محیط زیست ایران و دو هزارمیلیارد تومان بیشتر نیست.

وب‌گاه الف

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مصدومان زمین‌لرزه غرب هرمزگان به 111 نفر افزایش یافت.

خبرگزاری مهر

ضیافت اندیشه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با عنوان اردوی آموزشی و تفریحی «روایت ما» ویژه دهه هشتادی های انقلابی برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 1401 دانشگاه آزاد تمدید شد.

وب‌گاه عصر ایران

به داوطلبان توصیه می شود، ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مصدومان زمین لرزه دیروز غرب هرمزگان به صد و 11 نفر افزایش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ششمین رویداد جامع جایزه بازی های جدی 1401(segap2022) پائیز امسال به میزبانی دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. به برندگان این مسابقات امتیاز نخبگی تعلق می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ وزیر آموزش و پرورش گفت: آیین نامه رتبه بندی معلمان پس از سال‌ها انتظار در دولت سیزدهم تصویب شد و فرآیند اجرایی شدن را طی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان سنجش اموزش کشور گفت: داوطلبان فقط یک روز کنکور را می‌بینند، اما کنکور فرایند یک ساله است و فرایند کنکور 1402 از فردا آغاز می‌شود. بیش از 480 متخلفان کنکور را در سطح کشور طی چند روز فرایند آزمون شناسایی و دستگیر کردیم.

وب‌گاه فرارو

بامداد شنبه 11 تیرماه چند زلزله شدید مناطقی از شهرستان بندرلنگه در غرب هرمزگان بویژه روستای سایه خوش را لرزاند که شدت این زلزله‌ها به حدی بود که علاوه بر شماری از شهرستان‌های هرمزگان از جمله بندرعباس در برخی از کشور‌های همسایه نیز احساس شد.

وب‌گاه الف

دکتر کیومرث یزدان پناه گفت: موانع موثر داخلی در عدم همگرایی کشورهای خاورمیانه دائمی است و هم عوامل برون منطقه ای تاثیرگذارند.

وب‌گاه عصر ایران

هر ابهام و تخلف احتمالی در راستای همان پروژه ناامید سازی مردم است.