دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری مهر

دبیر قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: چند خلأ در نظام آموزش و پرورش داریم که با رویداد الف تا به دنبال حل آنها هستیم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: اختلافی بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک بوده است که برای برطرف کردن این اختلاف تلاش کردیم و فدراسیون فوتبال مسئول رسیدگی به تیم ملی امید است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک امام جمعه بیان کرد: برای حمایت از خانواده‌ها یکی از طرح‌هایی که می‌توان انجام داد این است که دولت برای خانواده‌ها یارانه کودک قرار دهد.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیته امداد گفت: هر قدمی که برای اجرای عدالت آموزشی و ارتقای آینده‌سازان کشور برداشته می‌شود، برای حفظ کرامت دانش آموزان تحت حمایت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از 76 هزار نفر از داوطلبان آزمون سراسری سال 1403 خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از 76 هزار نفر از داوطلبان آزمون سراسری سال 1403 خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال برای اولین بار بعد از 12 سال استخدام مربی پرورشی و مشاور مدرسه داشتیم، در این راستا حدود 15 هزار مربی و مشاور جذب شده‌اند و تلاش داریم این افراد از اول مهر به بدنه آموزش و پرورش اضافه شوند.

وب‌گاه فرارو

«تجاری شدن آموزش و پرورش هشداری برای مسئولان آموزشی کشور است. سهم حداکثری مدارس خاصی همچون سمپاد، هیات امنایی و نمونه دولتی‌ها در کنکور که برند و الگوی پیشتاز مدارس خصولتی هستند، نشان می‌دهد ورود به دانشگاه تبدیل به یک آرزو برای گروهی خاص شده است».

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پیشنهادی برای اداره مدارس توسط معلمان خبر داد و گفت این موضوع به زودی در قالب طرحی از سوی کمیسیون پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مجلس گفت: باید از مدیرانی که در حوزه‌های مختلف کار کرده و تجربه پیدا کرده‌اند استفاده کنیم و اجازه ندهیم افراد با تجربه با نگاه سیاسی منزوی شوند.

وب‌گاه تابناک

اشکالات در شیوه برگزاری آزمون‌های نهایی امسال، به دایره نگرانی‌های تحصیلی دانش‌آموزان و والدین آنان افزود به طوری که معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش می‌گوید باید میزان تاثیر این شیوه بر روح و روان دانش آموزان سنجیده و مشخص شود که آیا امتحانات نهایی آسیب‌های روانی کمتری به دنبال دارد یا کنکور.

وب‌گاه الف

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پیشنهادی برای اداره مدارس توسط معلمان خبر داد و گفت این موضوع به زودی در قالب طرحی از سوی کمیسیون پیگیری خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: امسال کمبود معلم و کلاس درس نخواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: امسال کمبود معلم و کلاس درس نخواهیم داشت.