دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری مهر

‌یونسکو در چهاردهمین نشست کنفرانس عمومی این سازمان در سال 1966، 8 سپتامبر را به عنوان روز جهانی سوادآموزی نامگذاری کرد و بانک صادرات ایران گزارش فعالیت خود در این زمینه را منتشر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به آماده سازی 1600 فضای آموزشی و ثبت‌نام تاکنون 325 هزار نفر دانش‌آموز برای سال تحصیلی جدید، گفت: خوشبختانه امسال بابت نیروی انسانی در آموزش و پرورش نگرانی نداریم. مدیر کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به آماده سازی 1600 فضای آموزشی و ثبت‌نام تاکنون 325 هزار نفر دانش‌آموز برای سال تحصیلی جدید، گفت: خوشبختانه امسال بابت نیروی انسانی در آموزش و پرورش نگرانی...

وب‌گاه فرارو

سال‌تحصیلی جدید 14روز دیگر رسماً آغاز می‌شود، اما هنوز برخی از والدین برای ثبت‌نام کودکان 6سال تمام خود در کلاس اول ابتدایی اقدام نکرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پیشنهادی برای اداره مدارس توسط معلمان خبر داد و گفت این موضوع به زودی در قالب طرحی از سوی کمیسیون پیگیری خواهد شد. سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پیشنهادی برای اداره مدارس توسط معلمان خبر داد و گفت این موضوع به زودی در قالب طرحی از سوی کمیسیون پیگیری خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران از امضای قرارداد برای تولید 35 هزار تن کاغذ تحریر به ارزش هزار و 500 میلیارد ریال با وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی انتشار گزارش کیهان در نقد دستور رئیس‌جمهور برای بازگشت دانشجویان و اساتید اخراجی، دفتر رئیس‌جمهور کشورمان جوابیه‌ای ارسال کرد.

خبرگزاری مهر

وزارت بهداشت شرایط ادامه تحصیل در خارج کشور در رشته های گروه علوم پزشکی از سال تحصیلی 2026-2025 و بعد از آن را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امیدواریم بتوانیم به سهم 50 درصدی دانش آموزان هنرستانی در پایه دهم برسیم که بالغ بر یک میلیون و هفتصد هزار دانش آموز خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام کرد: قطع آب مدارس در چارچوب قانون و حفاظت از منابع آب زیرزمینی پایتخت بوده است.

وب‌گاه الف

یونسکو در چهاردهمین نشست کنفرانس عمومی این سازمان در سال 1966، 8 سپتامبر را به عنوان روز جهانی سوادآموزی نامگذاری کرد و بر این اساس، بانک صادرات ایران گزارش فعالیت خود در این زمینه را منتشر کرده است.

وب‌گاه فرارو

شرکت آب‌وفاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص قطع آب مدارس دولتی، اعلام کرد: «قطع آب مدارس در چارچوب قانون و حفاظت از منابع آب زیرزمینی پایتخت بوده است.»

وب‌گاه گسترش

رتبه‌بندی یکی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای ارتقاء وضعیت معلمان و بازنشستگان به شمار می‌رود. این طرح در طول مسیر خود با چالش‌های فراوانی مواجه شده و همواره با کمبود منابع مالی روبرو بوده است. در این دوره نیز نمایندگان مجلس از کمبود اعتبار مالی در خصوص قانون رتبه‌بندی خبر می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص قطع آب مدارس دولتی، اعلام کرد: قطع آب مدارس در چارچوب قانون و حفاظت از منابع آب زیرزمینی پایتخت بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی انتشار گزارش کیهان در نقد دستور رئیس‌جمهور برای بازگشت دانشجویان و اساتید اخراجی، دفتر رئیس‌جمهور کشورمان جوابیه‌ای ارسال کرده است.

خبرگزاری مهر

دامغان - معاون آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها ویژه 17 هزار و 700 نوآموز پیش‌دبستانی و دانش‌آموز کلاس‌اولی استان خبر داد.