سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایسنا

وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به مقام معظم رهبری اقدامات انجام شده از سوی این وزارتخانه برای بهبود محیط کسب‌و کار را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با حضور مستمر در کمیته‌های ستاد ملی کرونا، کارگروه تهیه بسته حمایتی صنوف آسیب دیده در اتاق اصناف ایران تشکیل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف ایران گفت: با حضور مستمر در کمیته‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، کارگروه تهیه بسته حمایتی صنوف آسیب دیده در اتاق اصناف ایران تشکیل شد.

خبرگزاری مهر

وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری اقدامات انجام شده در مورد تسهیل فضای کسب و کار را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: بر اساس تبصره سه ماده 30 قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت‌نام باید گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد را ارائه کنند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مرکز فوریت‌های رسیدگی به شکایات و تنظیم بازار استان برای اولین بار در کشور روز شنبه با حضور عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین و جمعی از مدیران اقتصادی استان گشایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محدودیت های کرونایی دو هفته‌ای کرونایی هرچند در استان پرجمعیتی چون تهران دستاوردهای خوشی داشت و رنگ آن را به نارنجی درآورد اما روسیاهی دور زدن ممنوعیت ها به چهره برخی باقی ماند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز با اشاره به از سرگیری فعالیت اصناف و تعیین ساعت کاری برای آنها گفت: انتظار می رود زمان فعالیت واحدهای صنفی مدیریت شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: در طول دو هفته اجرای طرح محدویت‌های کرونایی در شهرستان ورامین و با بررسی‌های صورت گرفته، 95 درصد از صنوف ورامین این محدودیت‌ها را رعایت کردند.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، فرآیند اجرایی ششمن دوره انتخابات شوراهای اسلامی در این استان را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا

در اطلاعیه شماره (4) ستاد انتخابات کشور، برنامه زمانی فرآیندهای اجرایی از جمله ثبت نام داوطلبین انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 4 خود اعلام کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 20 اسفند ماه 1399 آغاز و به مدت 7 روز ادامه می‌یابد.

خبرگزاری مهر

ستاد انتخابات کشور برنامه زمانی فرآیندهای اجرایی ثبت نام داوطلبین انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که در هفت ماهه امسال برای 3665 بنگاه پروانه بهره‌برداری صادر شده و زمینه اشتغال 62 هزار و 820 نفر فراهم شده است.

خبرگزاری مهر

نائب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه کسب و کارها به شدت ضعیف شده‌اند، گفت: صنوف از اسفند سال گذشته درگیر کرونا هستند و لازم است سازمان امور مالیاتی، عملکرد امسال را کرونایی در نظر بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اتاق اصناف تهران با توجه به وضعیت نارنجی شهر تهران اعلام کرد: مشاغل گروه یک و 2 از جمله پاساژها از فردا (شنبه) در تهران تا ساعت 20 مجاز به فعالیت هستند.