سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

وب‌گاه تابناک

این پیمانه تیتر‌هایی همچون بانک‌ها 3.3 هزار میلیارد تومان اوراق بدهی دولتی خریداری کردند، رشد اقتصادی ضعیف بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا، ادعای سوآپ سوخت بین ایران و ونزوئلا و کاهش واردات عربستان از ترکیه رکورد زد را در بر دارد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر فعالان اقتصادی، این محصول را با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب به مصرف کننده ارائه دهد، بازرسان باید تشکیل پرونده داده و پرونده را به سازمان تعزیرات ارسال کنند

وب‌گاه عصر ایران

به دلیل سرمازدگی در منطقه جیرفت چیدن محصول خیار بوته‌ای کمی عقب افتاد، اما با گرم شدن هوا دوباره محصول به دست آمده و در حال عرضه به بازار است.

خبرگزاری ایسنا

نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در اتاق اصناف ایران با بیان اینکه فقط هفت درصد از حدود 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات تخصیص داده شده به صنوف آسیب دیده از کرونا استفاده شده است، از دولت خواست که سال آینده اصناف را از پرداخت مالیات، بیمه و عوارض شهرداری معاف کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف ایران گفت: با توجه به ادامه داشتن شیوع ویروس کرونا در کشور برنامه جدیدی برای فعالیت‌های صنفی تدوین کرده و به دنبال تصویب آن هستیم تا اصناف بتوانند بدون نیاز به تعطیل کردن با کاهش دادن ریسک شیوع کرونا به فعالیت خود ادامه دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران گفت: با توجه به قرار گرفتن اصناف در مرز ورشکستی به عنوان نماینده اصناف در امور مالیاتی کشور از نمایندگان مجلس تقاضا دارم در بودجه سال 1400 ردیف بودجه مالیاتی اصناف حذف شود.

خبرگزاری مهر

نائب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه گروه شغلی یک صنوف باید بازنگری شود، گفت: در زمان محدودیت های کرونایی وقتی اصناف تعطیل هستند، انتظار دارند که دستفروشان هم تعطیل باشند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز اعلام کرد که 178 نانوایی این استان به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی متخلف شناخته شدند که پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران؛ تمام واحدهای صنفی عرضه‌کننده مواد اولیه کشاورزی، باغبانی و دامداری در شهرها مجوز فعالیت دارند.

خبرگزاری ایسنا

دبیر هیات عالی نظارت بر اصناف کشاورزی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در نیمه اول سال 1400، فرآیند سازماندهی و تشکیل 1200 اتحادیه صنفی کشاورزی و 430 اتاق اصناف کشاورزی درسطح شهرستان آغازخواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

رسته های صنفی مواد اولیه کشاورزی، باغبانی و دامداری در مشاغل گروه یک قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی گفت: با ابلاغ وزارت کشور، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 28 خرداد سال آینده در 81 شهر و بیش از 2 هزار و 500 روستای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف ایران از تشکیل کارگروه تهیه بسته حمایتی صنوف آسیب دیده در اتاق اصناف ایران خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با حضور مستمر در کمیته‌های ستاد ملی کرونا، کارگروه تهیه بسته حمایتی صنوف آسیب دیده در اتاق اصناف ایران تشکیل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف پاکدشت گفت: با اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی، 10 واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد.