سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس اتاق اصناف مشهد گفت: 65 درصد صنوف گروه‌های شغلی 2، سه و چهار در مشهد مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - رییس اتاق اصناف آذربایجان‌شرقی گفت: این اتاق و اتحادیه‌های زیرمجموعه آن برای مقابله با کرونا به مدت یک هفته تعطیل است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز با اشاره به تشدید نظارت های های کرونایی اعلام کرد که در این زمینه 6 هزارو 660 واحد صنفی متخلف طی چند روز اخیر در استان اخطار دریافت کردند.

خبرگزاری ایسنا

ستاد تنظیم بازار، اختیار برنامه ریزی توزیع استانی گوشت مرغ از محل ذخایر راهبردی را به دبیرخانه کارگروه های استانی تنظیم بازار واگذار و وزارت جهاد کشاورزی را مکلف کرد برنامه زمانبندی اجرای طرح اختصاص 40 درصد نهاده ها به کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور را تا ابتدای سال آینده تهیه و ارایه دهد.

خبرگزاری مهر

برای تنظیم بازار گوشت مرغ مقرر شد، شرکت پشتیبانی امور دام با همکاری اتاق اصناف ایران، نسبت به توزیع گسترده مرغ منجمد در سراسر کشور با قیمت مصوب اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد تنظیم بازار، در چارچوب تنظیم بازار گوشت مرغ مقرر ساخت: شرکت پشتیبانی امور دام (وزارت جهاد کشاورزی) با همکاری اتاق اصناف ایران، نسبت به توزیع گسترده مرغ منجمد در سراسر کشور با قیمت مصوب اقدام کند.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: معافیت حق بیمه سهم کارفرمایان در صورت انتقال کارگاه ممکن شد.

خبرگزاری دانا

معاون اجتماعی پلیس ناجا با قدردانی از مردم در رعایت مقررات محدودیت‌های ویژه کرونایی گفت: بر اساس آمارها، بیش از 85 درصد مردم، این مقررات و محدودیت را رعایت می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انصاری گفت: هفته آینده همه ادارات تعطیل هستند به جز افرادی که حضورشان با تشخیص بالاترین مقام دستگاه ضروری تشخیص داده شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه ایران در مطلبی آورد: از مدت‌ها پیش سیاستگذاران وعده دادند که قیمت کالاها در آینده به‌دلیل تخصیص ارز 4200 تومانی و ذخایر مناسب تحت هیچ شرایطی بهم نمی‌ریزد و مردم با خیال راحت می‌توانند نسبت به خرید کالاها اقدام کنند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: سازمان تامین اجتماعی چندی پیش با صدور بخشنامه ای کارفرمایان کارگاه‌ها با تعداد کارگران زیر پنج نفر را در صورت انتقال کارگاه‌ها، از تسهیلات موضوع قانون معافیت از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما که پیش‌تر طبق مصوبه 16 اسفند 1361 مجلس شورای اسلامی اعمال می شد، محروم کرد اما با رایزنی‌های انجام شده از سوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و بر اساس بخشنامه جدید سازمان تامین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ممبینی گفت: با رایزنی‌های انجام شده از سوی هیات رئیسه اتاق اصناف ایران معافیت حق بیمه سهم کارفرمایان در صورت انتقال کارگاه ممکن شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج اصناف با مدیریت، تلاش و‌پیگیری اقدامات موثری از جمله تولید ماسک و کمک های مومنانه در راستای مبارزه با کرونا داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف شهرستان بهارستان گفت: در راستای اجرای محدودیت‌های کرونا، 28 واحد صنفی در سطح شهرستان به علت تخلف توسط بازرسان پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون 2 هزار و 38 واحد صنفی متخلف که توصیه‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا استان را نادیده گرفتند، پلمب شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گوش شنوایی نیست، هر چه مسوولان از خطر برگزاری مجالس و دورهمی‌های خانوادگی می‌گویند باز هم هستند کسانی که در روزهای کرونایی، بخت سفید خود را با گودال های سیاه قبرهای پر از آهک گره می‌زنند و مجلس شادی خود را به سوگواری خود و عزیزانشان تبدیل می‌کنند.