سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف تهران به تغییر وضعیت شیوع کرونا در تهران از قرمز به نارنجی اشاره کرد و گفت: از فردا، 15 آذرماه صاحبان واحدهای صنفی به جز گروه‌های 3 و 4 و برخی از پاساژها به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را از سربگیرند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز با اشاره به تشدید نظارت های های کرونایی اعلام کرد که در این زمینه 14 هزارو 300 واحد صنفی متخلف طی ماه جاری در استان اخطار دریافت کردند.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس لایحه بودجه 1400 درآمدهای پیش بینی شده حاصل از جرایم تخلفات صنفی برای سال 1400 بیش از 36 درصد نسبت به سال جاری افزایش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رییس اتاق اصناف دامغان گفت: 85 درصد از کسبه و بازاریان دامغان در اجرای طرح مقابله با ویروس کرونا با آگاهی از شرایط جامعه، دستورالعمل‌های ستاد کرونا و محدودیت‌ها را رعایت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف تهران به تغییر وضعیت شیوع کرونا در تهران از قرمز به نارنجی اشاره کرد و گفت: از شنبه هفته آینده، 15 آذرماه صاحبان واحدهای صنفی به جز گروه‌های 3 و 4 به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد کرونا با توجه به درخواست اتاق اصناف ایران و به منظور رفع برخی ابهامات ایجاد شده، گفت: سه رسته شغلی؛ شامل محدودیتهای تعطیلی نمی‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی کرونا در حاشیه جلسه چهل و هشتم این کمیته، در خصوص رفع برخی ابهامات ایجاد شده برای اتاق اصناف ایران گفت: سه رسته شغلی؛ در تمامی شهرستان‌های با وضعیت قرمز، نارنجی یا زرد، شامل محدودیت‌های تعطیلی نمی‌شوند.

خبرگزاری مهر

بنا بر اعلام اتاق اصناف ایران، سه رسته شغلی دیگر به گروه شغلی یک اضافه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با پیگیری اتاق اصناف ایران سه رسته شغلی دیگر به گروه یک اضافه شد تا در زمان اجرایی شدن محدودیت‌ها به علت شیوع ویروس کرونا به فعالیت خود ادامه دهند.

خبرگزاری ایسنا

اتاق اصناف ایران اعلام کرده که سه رسته شامل «تامین کنندگان مواد شیمیایی جهت عرضه مواد ضد عفونی و نیاز کارخانجات دارویی، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و صنایع مختلف»، «عرضه کنندگان ابزار و یراق مشتمل بر تامین کنندگان مواد و مصالح ایزوگام، قطعات پمب و ابزار مورد نیاز صنایع» و «فروشندگان و عرضه کنندگان قطعات و لوازم یدکی کشاورزی» به گروه شغلی یک اضافه شده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - ستاد ملی مقابله با کرونا در پی اوجگیری شیوع افسارگسیخته این ویروس، فعالیت شماری از مشاغل صنفی را از ابتدای آذر ماه جاری ممنوع کرد اما برخی از آنها در مشهد با کره‌کره و درهای نیمه‌باز مغازه، این مصوبه ملی را ندیده گرفته و با ادامه کسب و کار خود را خطرآفرین شده‌اند.

خبرگزاری مهر

معاون بازرسی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تاکنون 263 هزار مورد بازرسی از صنوف داشته ایم، گفت: در صورت پلمپ، در مناطق قرمز و نارنجی 15 روز و در مناطق زرد یک هفته، فک پلمپ طول می کشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران و رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی با بیان اینکه قیمت ارز بر قیمت تلفن همراه اثرگذار است، گفت: در صورتی که واردکنندگان، گوشی‌های تلفن همراه را به میزان کافی عرضه کنند، قیمت این کالا در بازار کاهش می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز با بیان اینکه طرح های ضربتی برای تامین گوشت مرغ با قیمت متعادل در استان اجرایی شده است، گفت: بازار گوشت مرغ در این استان به سمت اشباع و تعدیل قیمت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ابهامات و انتقاداتی در روزهای اخیر نسبت به نحوه قیمت‌گذاری کالاها و ارایه تخفیف‌های غیرواقعی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مطرح شده که رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در واکنش به آنها می‌گوید: تخفیف‌های موقت و دائمی این فروشگاه‌ها، فرآیندی شفاف و قابل نظارت است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - زنده‌فروشی مرغ و عرضه خارج از شبکه در کنار عواملی همچون گرانی برخی اقلام نهاده‌ها و خروج آن از کرمانشاه، موجب بالارفتن قیمت این ماده غذایی در استان شده که علاوه بر ممنوعیت خروج آن، طرحی برای ساماندهی فعالیت زنده‌فروشی در نظر گرفته شده است.