سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - رییس اتاق اصناف استان ایلام با اشاره به همراهی همراهی جدی صنوف مختلف و کسبه بازار با مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، گفت: بازاریان این استان سلامت مردم را بر معیشت خود ترجیح داده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - اعمال محدودیت‌های کرونایی 2 هفته‌ای در کشور آغاز شده و مشاهدات عینی نیز بیانگر آن است که اغلب مردم و صنوف با تصمیم ستاد ملی کرونا همگام شده‌اند اما به گفته دست اندرکاران این اقدام تنها گوشه‌ای از مدیریت کرونا بوده و قطع زنجیره انتقال تنها با همراهی مستمر عموم امکانپذیر است.

خبرگزاری ایسنا

طبق اعلام انجمن واردکنندگان موبایل واحدهای خدمات پس از فروش موبایل جزو مشاغل گروه یک و ضروری محسوب می‌شوند و طی این دو هفته باید به مردم خدمات ارائه دهند، اما واحدهای مستقر در مراکز تجاری باید نکاتی را مدنظر داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس اتاق اصناف اصفهان گفت: 90 گروه بازرسی این نهاد تخلفات واحدهای صنفی این خطه و مرتبط با محدودیت‌های 2 هفته‌ای کاهش شیوع ویروس کرونا را رصد و بررسی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - سومین روز اعمال محدودیت های کرونایی با افزایش میزان همراهی مردم با مجریان همراه شده است به گونه ای که انتظار می رود در سایه این همدلی میان دولت و ملت، سیاهی شوم ناشی از این ویروس جهانی کمرنگ تر شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیمی مشترک از فرمانداری، بهداشت، اتاق اصناف و پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران امروز - دوشنبه - در اقدامی غافلگیرانه از واحدهایی که محدودیت‌های تعطیلی کرونا را رعایت نکردند بازدید کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه ایران در گفت وگو با رییس اتاق اصناف نوشت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در تمامی کشورهای جهان و ابعاد وسیع تأثیر این بیماری بر دنیا و همچنین ایران موجب شد تا دستگاه‌های اجرایی در جهان تدابیر جدیدی را برای مدیریت این بیماری درنظر بگیرند که کشور ما هم از آن مستثنی نیست.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: محدودیت‌های کرونایی متناسب با شیوع ویروس کووید 19 در قالب گروه‌های زرد، نارنجی و قرمز تدوین شده و مشاغل گروه یک در سراسر کشور مجاز به فعالیت هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام‌کرد: در هفت ماهه امسال 858 هزار و 957 فقره بازرسی از کالاها و خدمات اولویت‌دار توسط بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت در سراسر کشور انجام شد که منجر به تشکیل 38 هزار و 593 فقره پرونده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید مقابله با کرونا از اول آذرماه، تنها 30 درصد از اصناف اجازه فعالیت دارد و 70 درصد آنها تا دو هفته باید تعطیل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعمال محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه اول آذر همچنان مجهولات و سوالات فراوانی دارد که باعث بروز سردرگمی در مردم و اصناف شده است؛ لذا در تماس با کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کووید -19 تلاش کردیم به برخی از این سوالات پاسخ بدهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شیوع کرونا، تعطیلی و اعمال محدودیت بر کسب و کارهای مختلف را به دنبال داشته، در برخی مشاغل، خسارت کرونا غیرقابل جبران بوده است، البته برخی مشاغل نیز از شرایط کرونا بهره برده و رشد کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

براساس مصوبات جدید ستاد ملی کرونا از روز شنبه فقط مشاغل سطح یک مجاز به فعالیت هستند و همین مشاغل نیز برای فعالیت باید نکاتی را در نظر داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز با اشاره به اجرای 2 هفته گذشته طرح پایان فعالیت روزانه واحدهای صنفی در این استان گفت: تعداد 10 هزار و 355 واحد صنفی که به مصوبات مربوطه ستاد کرونا در این زمینه عمل نکردند، اخطار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار شیروان گفت: تیم عملیاتی اتاق اصناف این شهرستان با عملکردی ضعیف در مدیریت کرونا، عملا کار را رها کرده است و دیگر هیچ توقعی از آنان در این حوزه نداریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به تعطیلی حدود دو میلیون واحد صنفی به علت اعمال محدودیت‌های کرونایی، گفت: پیشنهاداتی را در بیمه، مالیات، عوارض شهرداری و تعویق وصول تعهدات مالی ارائه کردیم تا این واحدها با خسارت کمتری تعطیلی دو هفته‌ای را پشت سر بگذارند.