دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس اورژانس تهران آخرین شمار مصدومان چهارشنبه‌سوری در استان تهران را هفت فوتی و 97 مصدوم اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی فراجا گفت: هنجارشکنان بدانند در مواجهه با اقداماتی که برای سلامت روان و جسم شهروندان خطرآفرین باشد، پلیس برخورد قاطعانه می‌کند.

وب‌گاه فرارو

باستان‌شناسان معتقدند مقبره تازه کشف‌شده در شهر باستانی ساگالاسوس، نشانه‌هایی از یک مراسم تدفین با مناسک جادویی را در خودش دارد. مناسکی که نشان می‌دهند زندگان از بازگشت این مرده در هراس بوده‌اند!

وب‌گاه فرارو

در سال جدید 27 روز تعطیل داریم که 3 روز آن به جمعه افتاده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر تهران، رقم ورودی اتوبوس عادی و تندرو 40 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه22 گفت: باهدف افزایش ایمنی پارک جنگلی چیتگر در شب چهارشنبه آخر سال تعطیل شده است.

خبرگزاری مهر

گرمسار - فرمانده انتظامی گرمسار گفت: سارقانی که کیف پول حاوی ارز خارجی را از فردی سرقت کرده بودند در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از مشاهده و ثبت پلنگ ایرانی برای دومین بار طی روزهای اخیر در منطقه شکار ممنوع ارتفاعات برفی اشکورات رودسر خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به توسعه همکاری‌های بین بخشی برای گسترش برنامه‌های تخصصی جوانان گفت: نگهداشت اعضای جوان در اولویت فعالیت‌ها است.

وب‌گاه فرارو

تاکنون 15 نفر فوت کردند که این آمار به تفکیک استان‌ها بدین ترتیب است؛ 7 نفر در تبریز، 4 نفر در تهران، 2 نفر در همدان، 1 نفر در ارومیه و 1 نفر در قزوین.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در اطلاعیه‌ای فهرست چهارم روانشناس‌نماها و مشاوران فاقد مجوز را به همراه صفحات مجازی این افراد منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای طرح عملیاتی دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری در استان‌های سراسر کشور منجر به دستگیری بیش از 25 هزار سارق و کشف 30 هزار و 557 فقره انواع سرقت شد.

خبرگزاری تسنیم

انفجار مواد محترقه در پشت‌بام خانه ای در محله قلعه‌مرغی باعث سوختن 4 جوان شد!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای در خصوص شب چهارشنبه آخر سال تاکید کرد: آن عده از افرادی که در این شب اقدام به سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه کنند، تا پایان 15 فروردین در بازداشت خواهند بود.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر زیارتی خانواده شهدای مدافع حرم ایرانی که در خاک عراق به شهادت رسیدند به عتبات عالیات خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، ریس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و ششمین جلسه شورای ششم با تذکر در خصوص تعیین تکلیف مسئولیت قطار شهری هشتگرد گفت: در اوایل دهه 1380 و بنا بر مصوبه دولت، این مسئولیت به وزارت مسکن و شهرسازی وقت سپرده شد و این وزارت‌خانه، مأموریت مذکور را به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد...