دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری مهر

افزایش قیمت 40 درصدی کرایه تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.

وب‌گاه فرارو

پکن از فردا (چهارشنبه) با احیای روند صدور همه نوع ویزا برای گردشگران خارجی، سرانجام مرز‌های خود را بازگشایی می‌کند.

خبرگزاری مهر

اردوی آمادگی تیم های ملی فوتبال نابینایان مردان و گلبال بانوان کشورمان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، در اردوگاه های شهید عظیمی بابلسر و شهید بهشتی سازمان بهزیستی برپا شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس اورژانس تهران گفت: آمار تجمیعی حوادث چهارشنبه‌سوری در استان تهران که اورژانس در آن ماموریت داشته است، از ابتدای اسفندماه تا کنون منجر به مصدومیت 97 تن شده است.

وب‌گاه الف

سخنگوی پلیس از افزایش 43 درصدی کشفیات مواد پرخطر و دستگیری470 نفردر این رابطه خبر داد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - کارشناس گردشگری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل از بازگشایی شهر زیرزمینی نوش‌آباد به روی گردشگران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در شبانه روز گذشته 956 بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام سازمان اورژانس، تعداد کل مصدومان و فوتی مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری در کل کشور، 1860 نفر مصدوم و تعداد فوتی‌ها نیز 17 نفر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نخستین حادثه چهارشنبه آخر سال در پایتخت خبر داد و گفت: انفجار مواد محترقه در پشت بام یک ساختمان مسکونی منجر به مصدومیت و سوختگی چهار جوان شد.

وب‌گاه فرارو

سردار سعید منتظرالمهدی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان عزیز کشورمان با کنترل و مدیریت هیجانات آنی، هم از خطرات احتمالی پیشگیری کنند و هم پلیس را یاری کنند، گفت: با وجود تمامی هشدارها، تبشیر و انذار پلیس، متاسفانه طبق آخرین آمار واصله تا صبح سه‌شنبه، بیش از 15 نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را بر اثر هیجانات کاذب و شادی‌های لحظه‌ای از دست داده‌اند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع اولین حادثه چهارشنبه سوری امسال در پایتخت خبر داد و گفت: در این حادثه 4 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه الف

آخرین آمار خسارات جانی چهارشنبه سوری در تهران تا ظهر امروز: 7 کشته و 97 مصدوم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان، رئیس کمیته نظارت شورا ضمن انتقاد به الگوی درآمد شهرداری و مدیریت شهری متذکر شد: امروز 70 درصد درآمد‌های شهرداری از ناحیه درآمد‌های ناپایدار است که از ادوار گذشته تاکنون چنین بوده است؛ اما سوال اساسی که در اینجا مطرح است این است که آیا درآمد‌های ناپایدار ما منتج به کاهش فاصله بین...