جمعه 28 اردیبهشت 1403

لغو و تاخیر 5 پرواز فرودگاه اهواز به دلیل شرایط نامناسب جوی

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
لغو و تاخیر 5 پرواز فرودگاه اهواز به دلیل شرایط نامناسب جوی

بنا بر اعلام تابلو پرواز فرودگاه اهواز از ساعات ابتدایی صبح امروز 27 دی ماه وقوع بارش در اهواز، شرایط نامناسب جوی در آسمان و همچنین کاهش دید در فرودگاه اهواز دو پرواز شماره 2550 و 2551 هواپیمایی کارون در مسیر خارگ - اهواز - خارگ باطل شده است.

به دلیل شرایط نامناسب جوی، بارندگی و کاهش دید 2 پرواز فرودگاه بین المللی اهواز باطل و برای 3 پرواز دیگر نیز تاخیر اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام تابلو پرواز فرودگاه اهواز از ساعات ابتدایی صبح امروز 27 دی ماه وقوع بارش در اهواز، شرایط نامناسب جوی در آسمان و همچنین کاهش دید در فرودگاه اهواز دو پرواز شماره 2550 و 2551 هواپیمایی کارون در مسیر خارگ - اهواز - خارگ باطل شده است.

همچنین برای پرواز ورودی هواپیمایی کارون به شماره 2642 از مبدا تهران، پرواز شماره 4562 هواپیمایی ماهان از مبدا شیراز و پرواز شماره 2650 هواپیمایی کارون از مبدا عسلویه تا اطلاع ثانوی تاخیر اعلام شده است.

بنا بر اعلام احسان الواری نژاد معاون عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز در حال حاضر دید در این فرودگاه کمتر از 500 متر است و از این انجام برخی پرواز‌ها به دید شرایط دید امکان پذیر نیست.

روز گذشته نیز وقوع مه سنگین در فرودگاه باعث لغو و تاخیر بیش از 10 پرواز در این فرودگاه شد.

از میان اخبار

عجیب‌ترین ازدواج تاریخ / زندگی مشترک مایکل جکسون و لیزا ماری پریسلی

(عکس) گورکن عسل‌خوار درحال حمل بچه‌اش با دهان