دوشنبه 14 خرداد 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تعدادی از بازیکنان فعلی و سابق فوتبال در جشن تولدی به شکل پارتی شبانه حضور داشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان تهران گفت: برای 9 نفر از اخلالگران نظام اقتصادی کشور به اتهام قاچاق دارو و ارز، احتکار دارو‌های کمیاب و توزیع دارو‌های تقلبی وغیرمجاز کیفرخواست صادر شد.

وب‌گاه الف

یکی از مدافعان امنیت حریم انقلاب اسلامی شامگاه شنبه دهم دی ماه در شهر سمیرم واقع در جنوب اصفهان به شهادت رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دادستان تهران گفت: برای 9 نفر از اخلالگران نظام اقتصادی کشور به اتهام قاچاق دارو و ارز، احتکار دارو‌های کمیاب و توزیع دارو‌های تقلبی وغیرمجاز کیفرخواست صادر شد. علی صالحی با اشاره به پایان تحقیقات قضایی دادسرای جرایم اقتصادی تهران در خصوص اتهامات اعضای یک باند 9 نفره جرایم دارویی، اظهار کرد: این پرونده زیرمجموعه یک پرونده دیگر با عنوان کلاهبرداری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات از آماده‌باش نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در سطح پایگاه‌ها و مراکز امدادی در 9 استان کشور، خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاربران فضای مجازی از رفتار دوگانه کاربرانی که کریسمس را جشن گرفتند اما مردم را به عدم برگزاری جشن های ملی دعوت کردند، انتقاد کرده و آن را نشان «غرب‌زدگی» عنوان کردند.

خبرگزاری مهر

دادستان تهران گفت: برای 9 نفر از اخلالگران نظام اقتصادی کشور به اتهام قاچاق دارو و ارز، احتکار داروهای کمیاب و توزیع داروهای تقلبی وغیرمجاز کیفرخواست صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از واریز عیدی یک میلیون تومانی به حساب مددجویان اقلیت‌های دینی به مناسبت آغاز سال نو میلادی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در شبانه روز گذشته 73 بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر لزوم تزریق واکسن و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای مقابله با زیرسویه‌های جدید امیکرون تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: برای 9 نفر از اخلالگران نظام اقتصادی کشور به اتهام قاچاق دارو و ارز، احتکار داروهای کمیاب و توزیع داروهای تقلبی وغیرمجاز کیفرخواست صادر شد.

خبرگزاری مهر

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از صدور کارنامه تخصصی شهرداران مناطق و نواحی 22 گانه شهر تهران به‌صورت تخصصی خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: به‌روز کردن چراغ‌های راهنمایی تولید شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از باتری‌های غیر قابل سرقت نتیجه بخش است.

وب‌گاه فرارو

دارابی درباره فراگیر شدن پخش «علمک» در فضای رسانه‌ای و ارتباط آن با برخی اتفاقات اجتماعی اخیر درباره جایگاه روحانیت و پوشش عمامه در کشور هم گفت: قطعاً که بی‌ارتباط نیست و شاید از نگاه برخی این فیلم نگاه می‌تواند نگاه متفاوتی به عمامه و پوشش روحانیت را به تصویر بکشد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران به قطع بی‌رویه و نابود کردن درختان در پایتخت انتقاد کرد.