سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجرای رای حقوقی در قلعه شادی بوستان ولایت تهران

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اجرای رای حقوقی در قلعه شادی بوستان ولایت تهران

تهران - ایرنا - شهردار منطقه 19 تهران گفت: رأی حقوقی در قلعه شادی بوستان ولایت با الزام بهره‌بردار به پرداخت اجاره بهای 6 سال ایام تصرف به نفع بیت‌المال اجرا شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، «علی توکلی» روز شنبه افزود: قلعه شادی بوستان ولایت از سال 1391 و طی قرارداد پنج ساله به بهره‌بردار واگذار شد که تا سال 1397 به بهانه ایراد قرارداد از پرداخت اجاره بها و تخلیه ملک خودداری کرده بود. وی با اشاره به پیگیری‌های حقوقی انجام شده در راستای صیانت از اموال عمومی، ادامه داد: اداره حقوقی این منطقه طی اخذ دستور قضایی از معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 37 تهران و تخلیه ملک، به طرح دعوی حقوقی نسبت به پرداخت اجاره بها و اجرت المثل ایام تصرف اقدام کرد که در نهایت حکم دادگاه تجدیدنظر در اردیبهشت سال جاری صادر شد. توکلی افزود: بر اساس حکم صادر شده بهره‌بردار به پرداخت 12 میلیارد ریال بابت اجرت المثل ایام تصرف و پرداخت مبلغ اجاره بها وفق قرارداد که بالغ بر 100 میلیارد ریال بوده، محکوم شده است. قلعه شادی بوستان ولایت به عنوان یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده در ضلع جنوبی بوستان ولایت قرار گرفته و پس از تخلیه بهره‌بردار قبلی، از طریق مزایده عمومی به بهره‌بردار جدید واگذار شده است.

منطقه 19 شهرداری تهران در جنوب‌غربی این شهر قرار دارد و محله‌های شریعتی، خانی‌آباد، اسفندیاری، نعمت‌آباد و دولتخواه از جمله محله‌های مهم این منطقه است.

*س_برچسب‌ها_س*