چهارشنبه 11 مهر 1403

اجرای پروژه آبرسانی در 89 روستای استان زنجان در قالب طرح غدیر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اجرای پروژه آبرسانی در 89 روستای استان زنجان در قالب طرح غدیر

جلال قورقانلو، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی در 89 روستای استان زنجان در قالب طرح غدیر به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال قورقانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج 8 پروژه از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افتتاح و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از تجهیز 26 مدرسه منطقه قره‌پشتلو به تجهیزات ورزشی خبرداد و گفت: تفکیک سرویس بهداشتی دو مدرسه در ارمغانخانه و مشکین شهر از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی انجام می‌شود. این مسئول خاطرنشان کرد: تامین آب شرب روستای ارغوان دهستان قره پشتلو، محوطه سازی مدرسه شهید عباس تیموری روستای بهرام بیگ، احداث کانال و پل روبروی مسجد امام حسین (ع) روستای بهرام بیگ از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است. مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: تجهیز مدرسه ابتدایی شهید عباس تیموری و درمانگاه روستای بهرام بیگ به لوازم پزشکی و اداری توسط یکی از خیرین استان زنجان از برنامه‌های هفته بسیج است. قورقانلو با اشاره به بهره‌برداری از آب روستای قارختلو، گفت: همزمان با هفته بسیج برنامه‌های فرهنگی، تعلیم و تربیت، درآمد، اشتغال و کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود. وی یادآر شد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ارتقای مهارت کشاورزان و دامدارن، برگزاری نشست‌های سبک زندگی اسلامی برای دانش‌آموزان و والدین دانش‌آموزان مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است. این مسئول از شناسایی منابع آب موجود روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان در قالب طرح صنعت غدیر خبرداد و گفت: با شناسایی منابع آب شرب و کشاورزی برای 89 روستا پروژه‌بندی شده است که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود. انتهای پیام /