چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اجرا پروژه مرکز خدمات جامع عالیشهر شتاب می‌گیرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اجرا پروژه مرکز خدمات جامع عالیشهر شتاب می‌گیرد

بوشهر - ایرنا - معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: با تامین اعتبار لازم روند اجرا پروژه خدمات جامع سلامت شهر جدید عالیشهر شتاب می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده روز پنج‌شنبه در بازدید از پروژه های عمرانی عالیشهر افزود: با توجه به جمعیت 30 هزار نفری عالیشهر و همچنین جمعیت 30 هزار نفری محدوده آن احداث مرکز خدمات جامع سلامت این منطقه در اولویت مسئولان استان است.

وی بیان کرد: پیمانکار پروژه یکی از پیمانکاران موفق است که تاکنون در اجرا پروزه‌های مختلف از جمله بیمارستان اورژانس هسته‌ای بوشهر موفق ظاهر شده است.

ستوده ادامه داد: آغاز عملیات پروژه به سامان رسیدن آن در موعد مقرر یکی از دستاوردهای مهم دولت در استان بوشهر است.

وی عنوان کرد: در استان بوشهر تاکنون هیچ پروژه‌ای نبوده که پس از آغاز عملیات اجرایی به صورت بلاتکلیف رها شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر گفت: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت شهر جدید عالیشهر اکنون 62 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که مجموع اعتبار اجرا آن 300 میلیارد ریال است.

علی مقاتلی افزود: سهم وزارت بهداشت و درمان، اعتبارات استانی و شرکت شهرهای جدید برای اجرا این پروژه هر کدام 100 میلیارد ریال است که هر کدام از این بخش‌ها به ترتیب 24، 20 و 60 میلیارد ریال از سهم خود را به پروزه تزریق کردند.

وی ادامه داد: اجرا کامل این پروژه اکنون به 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در صورت تخصیص به موقع زمینه بهره‌برداری از پروژه تا پایان سال جاری فراهم می‌شود.

امام جمعه شهر جدید عالیشهر نیز گفت: در این شهر علاوه بر احداث پروژه‌های شاخص در حوزه مسکن باید ارتقا زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی و سلامت مورد توجه جدی قرار گیرد.

حجت الاسلام سیدغلامرضا هاشمی افزود: در شهرجدید عالیشهر تاکنون اقدام‌های خوبی صورت گرفته ولی با توجه به کاستی‌های فراوان هنوز جا برای کارهای زیادی در جهت عمران و آبادانی شهر وجود دارد.

*س_برچسب‌ها_س*