دوشنبه 16 مهر 1403

احتمالا هفت نفر دیگر همچنان زیر آوار متروپل مدفون هستند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
احتمالا هفت نفر دیگر همچنان زیر آوار متروپل مدفون هستند

احسان عباسپور گفت: طبق آمار غیر رسمی که خانواده‌ها به ما مراجعه کرده‌اند، 38 نفر مفقودی اعلام شده است و احتمالا بر این اساس 7 نفر دیگر همچنان در زیر آوار متروپل مدفون هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان عباسپور فرماندار آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار رهیاب اظهار کرد: امدادگران حاضر در محل حادثه متروپل به صورت مستمر در حال امدادرسانی هستند.

وی افزود: در حوزه آواربراری نیز پس از پایدارسازی سازه متروپل، سرعت عملیات افزایش یافته است و البته دقت، سرلوحه در تمام فعالیت های ما می باشد. فرماندار آبادان جانباختگان حادثه متروپل را 31 نفر برشمارد و گفت: 37 نفر مصدوم نیز راهی بیمارستان شدند که 35 نفر از این تعداد با تلاش بی وقفه کادر درمان مرخص شدند و 2 نفر جهت ادامه روند درمانی خود به اهواز منتقل شدند که در وضعیت پایدار قرار دارند. عباسپور ادامه داد: طبق آمار غیر رسمی که خانواده ها به ما مراجعه کرده اند، 38 نفر مفقودی اعلام شده است که قابل استناد نیست زیرا بر اساس اظهار نظرهای شخصی است و احتمالا بر این اساس 7 نفر دیگر همچنان در زیر آوار مدفون هستند. وی خاطرنشان کرد: ساختمان های اطراف نیز که جهت آواربرداری، جست و جو و مقاوم سازی دچار تخریب شدند به صورت کامل صورت جلسه شده است و پس از اتمام عملیات، رسیدگی خواهند شد. انتهای پیام /