سه‌شنبه 17 مهر 1403

ادارات خوزستان تعطیل نیستند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ادارات خوزستان تعطیل نیستند

اهواز - ایرنا - سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کووید 19 خوزستان با بیان اینکه ادارات این استان تعطیل نیستند گفت: در رابطه با فعالیت ادارات دولتی و دیگر نهادها بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا عمل می‌شود.

به گزارش ایرنا رضا نجاتی روز شنبه در جمع خبرنگاران در استانداری خوزستان افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا در شهرهای قرمز استان که شامل اهواز و کارون می باشند حضور کارمندان در محل کار در هفته جاری به صورت یک سوم است و افزایش تعداد کارمندان در محل کار به تشخیص مدیر دستگاه مربوطه می باشد.

وی توضیح داد: در صورت ابلاغ هر گونه مصوبه در این زمینه در سطح کشور، از منابع رسمی و موثق به اطلاع مردم خوزستان رسانده می شود.

به گزارش ایرنا رییس سازمان اداری و استخدامی کشور پنجشنبه گذشته در برنامه شبکه 2 سیما تعطیلی ادارات در هفته جاری را اعلام کرد و گفت: در این هفته تنها کارکنانی که حضورشان با تشخیص بالاترین مقام دستگاه مربوطه ضروری تشخیص داده شود می توانند در محل کار حاضر شوند. بر اساس اعلام مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، از روز شنبه اول آذر محدودیت جدید در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد اعمال شده است. در خوزستان فقط شهرستانهای اهواز و کارون در شرایط قرمز اعلام شده است. بنا به اعلام مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرستان‌های قرمز کرونایی به مدت 2 هفته مشاغل سطح 2، 3 و 4 تعطیل، و تنها یک سوم کارمندان در محل کار حضور پیدا خواهند کرد. همچنین در شهرستان‌های نارنجی مشاغل سطح 3 و 4 تعطیل خواهند بود و 50 درصد کارمندان ادارات در محل کار حضور پیدا خواهند کرد. در شهرستان‌های زرد نیز مشاغل سطح چهار تعطیل بوده و 2 سوم کارکنان ادارات به مردم خدمات ارایه می‌دهند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*