سه‌شنبه 17 مهر 1403

اراده بسیج کمک به دولت در اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اراده بسیج کمک به دولت در اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی است

زنجان - ایرنا - معاون اداری و برنامه‌ریزی سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز اراده بسیج، کمک به دولت در اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی است و در این مسیر به دنبال حل مشکلات مردم هستیم.

سردار عبدالحسین بریمانی روز سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در زمان حاضر از حیث نظامی و امنیتی به مرحله بازدارندگی رسیده است، افزود: امروز ابرقدرت‌ترین دولت ها نیز در برابر ایران زانو زده‌اند و این موضوع در جریان ساقط کردن پهپاد آمریکایی و نیز در ارسال محموله های نفتی بر همگان آشکار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توصیه رهبر معظم انقلاب پیرامون کمک بسیج به دولت اشاره کرد و ادامه داد: در این کمک رسانی، بسیج در کنار دستگاه‌های دولتی است و جایگزین هیچ دستگاه اجرایی نخواهد بود.

سردار بریمانی با بیان اینکه امروز دشمن جنگ اقتصادی را بر کشور تحمیل کرده است، افزود: تلاش ما این است تا در این شرایط امید را در دل مردم زنده کنیم تا مردم با این امید و برطرف شدن مشکلات، احساس آسایش کنند.

معاون اداری و برنامه ریزی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جهش تولید اساس همه کارها است، گفت: برنامه مجموعه بسیج این است با یک برنامه سه ساله ای که تدوین شده، در سال های آینده تحرک فعالی را در عرصه اقتصادی در کشور ایجاد کند.

وی افزود: هنوز روستاهایی در کشور داریم که مشکلاتی در زمینه آب شرب، مسائل زیرساختی و اشتغال دارند و تلاش ما این است تا با حل این مسائل، مهاجرت معکوس به روستاها محقق شود و به تبع آن مشکلات حاشیه نشینی در شهرها نیز از بین برود.

سردار بریمانی با بیان اینکه سازمان بسیج، خدمات رسانی به مناطق محروم و روستایی و نیز مناطق حاشیه نشین در شهرها را به عنوان ماموریت خود تعریف کرده است، گفت: در این راستا تمام امکان خود را در خدمت به مردم به کار خواهیم بست.

وی به ضرورت تسهیل در روندهای اداری برای همکاری بین دستگاهی برای خدمت رسانی تاکید کرد و گفت: بروکراسی زائد از مصادیق جنگ نرم است که دست و پای ما را می بندد.

به گزارش ایرنا در این جلسه اجرای 156 پروژه محرومیت زدایی با اعتبار 260 میلیارد تومان و هشت پروژه دهکده اقتصاد مقاومتی با اعتبار 500 میلیارد تومان با مشارکت بسیج سازندگی در استان زنجان به تصویب رسید.

*س_برچسب‌ها_س*