یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که روزی 10 تا 12 هزار قدم پیاده می‌روند شاخص توده بدنی و درصد چربی کمتری دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاملات امروز بازار ارز تهران در حالی پیگیری شد که قیمت ها شیب نزولی را تجربه کردند. همچنین قیمت ریال عمان بیشترین میزان کاهش را داشت و 157,750 تومان معامله شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر اسپانیا در راستای سیاست‌های دولتش در حمایت از فلسطینی‌ها، در تلاش است که مادرید تا پایان سال 2027 کشور فلسطینی را برسمیت بشناسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جواد اوجی، وزیر نفت با اشاره به اینکه سهمیه نوروزی بنزین نداریم، گفت اما تلاش می‌کنیم هموطنان در نوروز بدون بنزین نمانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه انگلیس به آلمان برای امکان پذیر شدن ارسال احتمالی موشک های کروز تاروس به اوکراین پیشنهاد حمایت داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سه تُن بقایای بی‌استفاده از ایستگاه فضایی بین‌المللی به سمت زمین پرتاب شده است که امروز به جو کره خاکی ما می‌رسند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داور و کمک داوران زن ایرانی در مسابقات زیر 20 سال انتخابی جام جهانی حضور پُررنگی دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی با اشاره به بروز تنش‌ها میان متحدان غربی اوکراین در پی اختلافات آن‌ها در زمینه مصادره اموال مسدودشده روسیه برای تامین مالی هزینه‌های بازسازی اوکراین، نوشت واشنگتن قصد دارد به کشورهای اروپایی برای هم‌سو شدن با موضع خود در این زمینه فشار بیاورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب استان ایلام از کشف و ضبط 15 قبضه سلاح جنگی شامل 10 قبضه کلاشینکف، 1 قبضه سیمینوف و 4 قبضه شکاری از قاچاقچیان سلاح و مهمات در شهرستان دهلران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب استان ایلام از کشف و ضبط 15 قبضه سلاح جنگی از قاچاقچیان سلاح و مهمات در ایلام خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه آمریکایی درباره بروز تنش‌ها میان متحدان غربی اوکراین در پی اختلافات آن‌ها در زمینه مصادره اموال مسدودشده روسیه برای تامین مالی هزینه‌های بازسازی اوکراین افشاگری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌زمان با افزایش فشار لابی رژیم صهیونیستی در انگلیس برای سرکوب حمایت از ملت فلسطین، تصمیم دولت محلی اسکاتلند برای کمک مالی به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) خبرساز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به کاهش قدرت خرید و فراوانی عرضه گوشت پیش بینی می‌شود که قیمت در ماه رمضان تغییری نداشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدارس هفت شهرستان سیستان و بلوچستان به علت تشدید بارندگی ها در جنوب این استان غیر حضوری شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی گفت: جهت اصلی انذار رهبر انقلاب به نمایندگان مجلس جدید، پرهیز از اختلاف‌انگیزی و دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشانه‌های کمبود ویتامین B 2 خستگی، تورم گلو، تاری دید، افسردگی، گلودرد، هایپرمیا (افزایش جریان خون بافتی)، ترک پوست و خارش، ریزش مو و آدم در اطراف گلو است.