شنبه 21 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه فرارو

عملکرد سردار آزمون در ترکیب تیم بایرلوکوزن آنقدر نا امید کننده بوده است که خبر می‌رسد باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم جدید است تا در روز‌هایی که سردار نمایش خوبی در ترکیب تیم ندارد مهاجم دیگری به جای وی وارد زمین شود.

وب‌گاه فرارو

مهدی قایدی در بازگشت به اردوی استقلال ستاره این تیم لقب گرفت و در اولین بازی با وجود حضور تعویضی در زمین یک گل زد و یک گل ساخت.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون فوتبال برنامه ریزی کرده است تیم ملی پیش از سفر به اتریش بازی دوستانه ای با تیم امید برگزار کند.

خبرگزاری دانا

سرپرست و نامزد انتخابات فدارسیون فوتبال گفت: اسکوچیچ تا 2023 قرارداد دارد و عزلش بی معرفتی بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم ملی فوتبال کشورمان با لباسی که نشان تجاری ایرانی دارد در جام جهانی شرکت خواهد کرد.

وب‌گاه الف

سرپرست و نامزد انتخابات فدارسیون فوتبال گفت: خوشحالم بگویم تا الان برخلاف آنچه از بیرون دیده می‌شود آرامش خاصی در فدراسیون فوتبال وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از هفته آینده آموزش سیستم کمک داور ویدئویی به داوران کشورمان آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام جهانی 1934 با درخشش بازیکنان آرژانتینی‌الاصل خود و همچنین با نفوذ زیاد «بنیتو موسولینی» برای اولین بار قهرمان جام جهانی شد.

وب‌گاه فرارو

از تیم ایران تصویری از علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران طراحی و 90 روز مانده به شروع جام جهانی، روی یکی از ساختمان‌های بلند در مرکز شهر دوحه نصب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود این که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از یک دوره برکناری و بازگشت به این تیم، برنامه‌های آماده سازی قبل از جام جهانی را ارائه کرده است، اما هنوز نشستن این مربی در جام جهانی قطر روی نیمکت ایران قطعی نیست

وب‌گاه ورزش سه

بدون اعتماد به نفس کاذب فکر می‌کنم در همه تیم‌ها خوب کار کردم و در فدراسیون فوتبال ایران افرادی بودند که این را تشخیص دادند و به من ایمان داشتند؛ من هم پاسخ اعتماد آنها را به خوبی دادم.

وب‌گاه الف

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظار نداشتم فرش قرمز برایم پهن کنند و عده‌ای هم تلاش کردند تا کارم را بی‌ارزش کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه شایسته حضور در جام جهانی است اما بی احترامی و سنگ اندازی برخی افراد گله کرد.

وب‌گاه عصر ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال: کسی نیستم که به خاطر انجام کاری انتظار داشته باشم مقابلم فرش قرمز پهن کنند اما انتظار دارم که حداقل احترام کاری که می‌کنم را داشته باشند. این مشخص است که من شایستگی این را دارم که در جام جهانی حضور داشته باشم.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌و‌گو با یک سایت کروات درباره وضعیتش در ایران و برنامه‌هایی که برای حضور در جام جهانی دارد، صحبت کرد.