شنبه 21 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظار نداشتم فرش قرمز برایم پهن کنند و عده‌ای هم تلاش کردند تا کارم را بی‌ارزش کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظار نداشتم فرش قرمز برایم پهن کنند و عده‌ای هم تلاش کردند تا کارم را بی‌ارزش کنند.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه عده ای قصد دارند کارهایش را در ایراان بی ارزش کنند، گفت: انتظار ندارم برایم فرش قرمز پهن کنند اما شایسته حضور در جام جهانی هستم.

خبرگزاری دانا

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: افرادی هستند که برای منافع مختلف سعی می‌کنند هر کاری را که تاکنون انجام داده‌ام بی‌ارزش کنند.

وب‌گاه فرارو

من در تیم ملی ایران موفق شدم، چون همان‌طور که گفتم اولا روی کار خود متمرکز بودم و همه حواشی و حواس‌پرتی‌ها را از تیم دور کردم. در ایران کارکردن بسیار سخت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: بعضی‌ها به دنبال منافع خود هستند تا به تیم ملی ایران آسیب بزنند.

خبرگزاری دانشجو

گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با یکی از سایت‌های کشورش کرواسی به گفتگو پرداخت و در خصوص مسائل مختلف تیم ملی فوتبال توضیحاتی داد، او در ابتدای سخنانش گفت: به طور کلی من آدمی خودبزرگ‌بینی نیستم و بعد از انجام یک کار خوب انتظار فرش قرمز را نداشتم، اما حداقل انتظار احترام را دارم، چون مشخص است که من هم شایستگی حضور در جام جهانی را دارم. افرادی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: بعضی‌ها به دنبال منافع خود هستند تا به تیم ملی ایران آسیب بزنند.

خبرگزاری مهر

اهواز - سرانجام تلاش‌های مدت اخیر باشگاه صنعت نفت آبادان برای جذب بازیکن اهل اروگوئه به نتیجه رسید و جذب این بازیکن منتفی شد.

وب‌گاه فرارو

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد آخرین وضعیت این مجموعه ارائه کرد.

وب‌گاه ورزش سه

حضور سوسا بازیکن اهل اروگوئه در تیم صنعت نفت آبادان به دلیل عدم همکاری باشگاه اروگوئه‌ای منفی شد.

خبرگزاری مهر

باشگاه صنعت نفت آبادان در جذب بازیکن اوروگوئه ای ناکام ماند.

وب‌گاه ورزش سه

محمد جواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در برنامه سلام صبح بخیر در مورد بازی های دوستانه تیم ملی خبرهای جدیدی را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

در ماه‌های اخیر بارها کارلوس کی‌روش با پیشنهاد کار از سوی باشگاه الاهلی مصر مواجه شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد پاینده با حضور در برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» درباره حاشیه‌های هفته‌های نخست رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر و در خصوص تصویر پدری که گوش دخترش را در ورزشگاه آزادی گرفته بود، گفت: این عکس توسط نعیم احمدی گرفته شده که واقعاً عکس عجیب و قشنگی است اما اگر بخواهیم درباره حقیقت فوتبال صحبت کنیم، این صحنه بسیار تلخ بود. تلخ‌ترین صحنه فوتبال ما...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که باشگاه صنعت نفت آبادان تمامی مراحل قانونی از جمله تایید شدن فنی توسط سرمربی، اقدام جهت اخذ ویزای کار و مذاکرات نهایی مالی با سوسا را طی کرده بود، جذب این بازیکن بدلیل عدم همکاری باشگاه اروگوئه‌ای که سوسا در حال حاضر عضو آن است به سرانجام نرسید. باشگاه صنعت نفت آبادان در چند روز گذشته پیشرفت قابل توجه ای در مذاکرات با سوسا و باشگاه اروگوئه...