شنبه 21 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری مهر

نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان در حالی از روز شنبه در مقدونیه شمالی آغاز می شود که دختران ایران برای نخستین بار در این مسابقات حضور یافته‌اند.

خبرگزاری مهر

این روزها صدای لغو ممنوعیت واردات برنج به گوش می رسد موضوعی که در آستانه آغاز فصل برداشت این محصول در استان های شمالی نگرانی هایی را به دنبال داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاپ جام جهانی در مسیر عبور از کشورهای شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها روز دهم شهریور وارد تهران می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس سوارز، ستاره گلزن و سابق بارسلونا و اتلتیکومادرید، با قراردادی یک ساله به باشگاه ناسیونال اروگوئه پیوست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لوئیس سوارز با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد که با تیم ناسیونال به یک توافق رسیده است و قرار است که فوتبال خود را در این تیم ادامه دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم پیشین بارسلونا و لیورپول پس از سال‌ها درخشش در فوتبال اروپا به تیم دوران کودکی خود در اروگوئه بازگشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهاجم پیشین بارسلونا و لیورپول پس از سال‌ها درخشش در فوتبال اروپا به تیم دوران کودکی خود در اروگوئه بازگشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال اتلتیکو مادرید به ناسیونال اروگوئه پیوست.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس سوارز، مهاجم سابق بارسا و اتلتیکو مادرید، اعلام کرد که با انتقالی آزاد به باشگاه دوران نوجوانی‌اش، ناسیونال اروگوئه، خواهد پیوست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به روند دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هر بازی که قطعی شود از طریق فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

هماهنگی‌هایی با تیم‌های باشگاهی که در ترکیه اردو دارند صورت گرفته و تلاش می‌کنیم در زمان حضور سرمربی تیم ملی در این کشور، استفاده حداکثری از این فرصت داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص سفر اسکوچیچ ارائه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره روند رسیدگی کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به پرونده نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من به‌عنوان دبیرکل و مسئول اجرایی، دو جلسه با کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال داشتم که درباره روند کار و تقویم انتخابات صحبت کردم. هیچ جلسه‌ای در مورد پرونده‌ها نداشتیم و این کمیته، کمیته‌ای مستقل است....

خبرگزاری مهر

دبیر کل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هنوز هیچکس برای انتخابات ریاست این فدراسیون تایید یا رد صلاحیت نشده است، از احتمال بازگشت کریم باقری به تیم ملی و قطعی شدن یک بازی تدارکاتی خبر داد.