شنبه 21 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه فرارو

عربستان رایزنی‌ها لازم با دو کشور مصر و یونان را انجام داده تا اقدام رسمی در این زمینه انجام شود. در همین رابطه رؤسای فدراسیون‌های 3 کشور باهم دیدار کردند و در این جلسه نتایج مثبتی به دست آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: عربستان به همراه 2 کشور دیگر برای میزبانی مشترک جام جهانی 2030 اقدام کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در فصل 2022/23 پنج تیم بیشترین شانس قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا دارند.

وب‌گاه ورزش سه

داروین نونیز، ستاره جدید خط حمله لیورپول، در مصاحبه‌ای با وبسایت باشگاه درباره شرایط تیم و اهدافش در فصل آینده توضیح داد.

وب‌گاه ورزش سه

اولین بازی لوئیس سوارز برای ناسیونال خوش یمن نبود و این تیم با یک گل تن به شکست داد.

وب‌گاه فرارو

ما، هواداران نیوول، خاطرات خوبی از ناسیونال نداریم، اما می‌دانی که چقدر برای من مهم هستی و برای هر چیزی که نیاز داری آماده‌ام. هی گوردو، همانطور که گفتم، برای تو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم به زودی تو را ببینیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

لیونل مسی پس از انتقال سوارز به ناسیونال پیلمی برای او ارسال کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد روز سه‌شنبه درخواست مجوز برای مصادره هواپیمای ایرانی فروخته شده به مالکان ونزوئلایی و توقیف شده در آرژانتین به ادعای ارتباط با «گروه‌های تروریستی» را مطرح کرده است. به نوشته خبرگزاری «رویترز»، وزارت دادگستری آمریکا گفت درخواست مصادره در پی از مهر و موم خارج شدن حکم 19 ژوئیه برای توقیف هواپیما در دادگاه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لوئیز سوارز بامداد امروز پس از 16 سال دوری، دوباره در تیم ناسیونال اروگوئه به میدان رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای با مطرح کردن ادعای نقض تحریم‌های آمریکا از سوی شرکت هواپیمایی ایرانی ماهان، خواستار مصادره هواپیمای باربری ونزوئلایی شد که در آرژانتین متوقف شده است.

خبرگزاری تسنیم

چهار کشور آمریکای جنوبی به طور رسمی خواهان میزبانی مشترک از جام جهانی فوتبال 2030 شدند.

وب‌گاه عصر ایران

قاضی معتقد است که هنوز پرسش‌ها و تردیدهایی در خصوص غلامرضا قاسمی، خلبان ایرانی این هواپیما و همچنین سه ایرانی و سه ونزوئلایی دیگر وجود دارد و همین مسئله مانع از صدور اجازه خروج این افراد شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌های آرژانتین گزارش داده‌اند که یک قاضی در این کشور اجازه داده 12 نفر از خدمه ایرانی و ونزوئلایی که از ماه گذشته میلادی در این کشور ممنوع الخروج بودند، کشور را ترک کنند اما چهار نفر از کارکنان ایرانی این هواپیما همچنان ممنوع‌الخروج باقی مانده‌اند.

وب‌گاه الف

رسانه‌های آرژانتین گزارش دادند، قاضی دادگاهی در این کشور اجازه داده 12 نفر از خدمه ایرانی و ونزوئلایی که از ماه گذشته میلادی در این کشور ممنوع الخروج بودند، کشور را ترک کنند.