شنبه 21 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه ورزش سه

مینا بونینو، همسر فده والورده، هافبک اروگوئه‌ای رئال، انتظار داشت این بازیکن در فهرست اولیه نامزدهای توپ طلا قرار داشته باشد ولی چنین نشد.

وب‌گاه عصر ایران

در ماهیندرا اسکورپیو - ان از پیشرانه بنزینی 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ یا پیشرانه 2.2 لیتری دیزل توربو استفاده می شود. میزان خروجی این پیشرانه ها به ترتیب 200 و 172 اسب بخار است.

خبرگزاری دانا

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: برای به‌کارگیری تکنولوژی VAR در لیگ برتر کارها انجام شده و منتظر تاییدیه‌ها و برگزاری کلاس‌های داوران هستیم.

وب‌گاه ورزش سه

دبیرکل فدراسیون فوتبال در برنامه ورزش و مردم آخرین وضعیت دو بازی دوستانه پیش روی تیم ملی را به زبان آورد.

خبرگزاری دانا

محمد حسینی در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید کلمبیا، با روسای جمهور بولیوی، شیلی و معاونان رئیس‌جمهور السالوادور و پرو، پادشاه و وزیر خارجه اسپانیا، معاون رئیس جمهور اروگوئه، وزیر امورخارجه پاراگوئه و وزیر امور خارجه دومینیکن دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تعامل گسترده و توسعه روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در چارچوب احترام متقابل بین کشورها تأکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاره تیم ملی اروگوئه پیشنهاد شباب الاهلی دبی را رد کرد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

مراسم تحلیف اولین رئیس‌جمهور چپ‌گرای کلمبیا با حضور مقامات بیش از 60 کشور جهان، در محل کنگره و مقابل مجلس سنا و کاخ ریاست جمهوری برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

این بازی به عنوان "مادر همه بازی‌ها" نام‌گذاری شده است. درست مانند جام جهانی 1998، دو کشور در مرحله گروهی در یک مسابقه سیاسی به مصاف هم خواهند رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: همان طور که پیش بینی می‌شد ایران در بازی دوم در اتریش روز 5 مهر به مصاف تیم سنگال می‌ررود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فدراسیون بین‌المللی فوتبال در گزارشی در وب‌سایت رسمی خود، مشخصات پنج بازیکن را معرفی کرد که عبارتند از جاناتان دیوید کانادایی، لوتارو مارتینس آرژانتینی، کریستوفر ان‌کونکو فرانسوی، داروین نونز اروگوئه‌ای و دوشان ولاهوویچ صربستانی.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه الرایه قطر عنوان کرد که فیفا پنج مهاجمی را که اولین‌بار در جام جهانی حضور دارند را به گونه‌ای توصیف کرده که این بازیکنان می‌توانند رقابت را در این رویداد فوتبالی غنی کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و سنگال پنجم مهر برگزار خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

مطابق انتظارات بازی دوستانه ایران و سنگال در ابتدای مهرماه نهایی شده و سادیو مانه و یارانش، دومین حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اتریش خواهند بود.