شنبه 21 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه ورزش سه

با مشخص شدن هر 32 تیم حاضر در جام جهانی 2022 قطر، سوال بزرگ این است که کدامیک از 32 کاپیتان این تیمها جام جهانی را بالای سر خواهد برد.

وب‌گاه ورزش سه

گفته می شود فدراسیون فوتبال برای تدارک بازی با الجزایر در دوحه که خرداد ماه برگزار شد و تیم ملی با نتیجه دو بر یک شکست خورد 500 هزار دلار هزینه کرده است.

خبرگزاری مهر

سرپرست فدراسیون فوتبال با حضور در مراسم افتتاحیه دوره دانش‌افزایی داوران فوتسال کشور نسبت به لزوم حفظ احترام و جایگاه داوران در داخل و خارج از زمین مسابقه تاکید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

نشریه اکیپ لوگوی خود را به افتخار 50 سالگی زین الدین زیدان عوض کرده؛ مصاحبه ای مفصل با فوق ستاره فوتبال فرانسه.

خبرگزاری دانا

سرپرست ریاست و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ی‌خواهیم صدای مظلومیت‌مان را به گوش جهان برسانیم؛ با توجه به تحریم‌ها نیاز داریم که حداقل در بحث‌های غیرمالی نگاه ویژه‌ای به ایران وجود داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: سعی می‌کنیم یک بستری فراهم کنیم تا از پرخاشگری بازیکنان و مربیان به داوران جلوگیری کنیم.

خبرگزاری دانا

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از نیمکت تیم ملی راضی نیستم و در بعضی پست‌ها مشکل داریم؛ مثل خط میانی که هافبک خوب کم داریم.

وب‌گاه ورزش سه

ادینسون کاوانی، مهاجم ملی‌پوش اروگوئه‌ای، خودش را به باشگاه اسپانیایی رایو وایکانو پیشنهاد داده تا با دوستش، رادامل فالکائو، هم‌تیمی باشد.

خبرگزاری تسنیم

همگروه ایران در جام جهانی قطر، مهر ماه با دو تیم از قاره آسیا بازی خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

این رسم روزگار است که هرکسی جام جهانی خودش را داشته باشد و ستاره خودش را اما در میانه‌های این مسیر، ده‌ها و صدها اتفاق ریز و درشت رخ داده که بعضی از جذا‌ب‌ترین‌هایش را اینجا با هم مرور می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

یک رسانه آمریکایی شانسی برای صعود تیم تحت‌هدایت دراگان اسکوچیچ از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر قائل نیست.

وب‌گاه فرارو

در حال حاضر 30 کشور در اروپا هیچ محدودیتی در ارتباط با کووید -19 برای مسافران بین‌المللی و تردد مرزی ندارند: آلبانی، اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، کوزوو، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، مولداوی، مونته‌نگرو، مقدونیه شمالی، نروژ، لهستان، رومانی، صربستان، اسلوونی، سوئد، سوئیس و بریتانیا (انگلیس).

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حدود 30 کشور اروپایی تاکنون محدودیت‌های کرونا را برای سفر برداشته‌اند. با این حال برخی کشورها، از جمله فرانسه و اسپانیا به این محدودیت‌ها همچنان متعهد مانده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

یوونتوس در حال توافق با پائولو مونترو، مدافع سابق خود به عنوان سرمربی جدید تیم رده های پایه خود است.