یک‌شنبه 22 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه خبر آنلاین

یک سایت سنگالی از احتمال برگزاری بازی دوستانه بین تیم ملی این کشور و ایران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

یک سایت سنگالی از احتمال برگزاری بازی دوستانه بین تیم ملی این کشور و ایران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سایت wiwsport در خبری مدعی شد، تیم ملی فوتبال کشورمان خواهان برگزاری بازی دوستانه با سنگال شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه سنگالی اعلام کرد که تیم ملی ایران خواهان بازی دوستانه با قهرمان آفریقاست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی پیش از برگزاری جام جهانی قطر، قصد برگزاری یک مسابقه دوستانه با تیم ملی سنگال را دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت wiwsport، دو تیم ملی اروگوئه و ایران به شدت خواهان برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی سنگال هستند. اروگوئه در گروه H رقابت‌ها با تیم‌های غنا، پرتغال و کره جنوبی همگروه شده است و تیم ملی ایران نیز در گروه B با تیم های انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا باید رقابت بپردازد. علاوه بر این دو تیم، چند تیم ملی دیگر نیز تمایل خودشان را به برگزاری...

خبرگزاری ایسنا

منابع سنگالی خبر دادند که 10 کشور از جمله ایران خواهان بازی دوستانه با این کشور هستند.

خبرگزاری دانا

تیم ملی فوتبال ایران جهت افزایش آمادگی برای جام جهانی قطر در حداکثر 6 بازی تدارکاتی خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک نشریه انگلیسی ضمن معرفی پرگل ترین دیدارهای جام جهانی از دیدار انگلیس - ایران به عنوان دیداری که می تواند پرگل ترین دیدار تاریخ جام جهانی شود یاد کرد.

وب‌گاه فرارو

حداقل روی کاغذ، انگلیس مقابل ایران، آرژانتین مقابل عربستان سعودی و بلژیک مقابل کانادا پتانسیل یک طرفه بودن بازی را در این دوره جام جهانی دارند.

خبرگزاری ایسنا

یک نشریه انگلیسی ضمن معرفی پرگل ترین دیدارهای جام جهانی از دیدار انگلیس - ایران به عنوان دیداری که می تواند پرگل ترین دیدار تاریخ جام جهانی شود یاد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی ایران به عنوان یکی از تیم های حاضر در جام جهانی 2022 قطر مهیای حضور در این مسابقات و رویارویی با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا می‌شود. در فاصله حدود هفت ماه باقی مانده تا این رقابت‌ها، اظهارات مختلفی در ارتباط با آینده کاری اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران وجود داشته که فدراسیون فوتبال حمایت کامل خود را از این مربی نشان...

خبرگزاری ایسنا

دراگان اسکوچیچ نسبت به برخی از مربیان حاضر در جام جهانی از تجربه بیشتری به عنوان سرمربی تیم ملی ایران برخوردار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مسئولان فدراسیون فوتبال برای برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی در فیفادی پیش رو مذاکرات زیادی را با کشورهای مختلف انجام داده‌اند.