یک‌شنبه 22 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری ایسنا

از نظر امتیاز فنی، گروهی که ایران در آن حاضر است، سخت‌ترین گروه مسابقات است؛ جایی که میانگین امتیاز تیم‌های حاضر در این گروه 1626 است. از نظر ارزش مالی این گروه گران‌ترین تیم جام انگلیس را در خود می‌بیند و به صورت میانگین سومین گروه گران‌قیمت جام جهانی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تاریخ جام‌جهانی پر بوده از مواردی که تیم‌ها با وجود حضور مکرر در جام‌جهانی در این مسابقات هرگز با هم روبرو نشده‌اند و برخورد اول آن‌ها می‌تواند بازی‌ها را جذاب‌تر کند. در این بین برخورد دشمنان قدیمی همیشه مورد توجه بوده است. فرانسه و هلند فرانسه، با 2 بار سابقه فتح جام‌جهانی، به عنوان یکی از 8 تیم برتر در سید اول به شانزدهمین جام جهانی‌اش می‌رود....

وب‌گاه فرارو

سایت آلمانی جذاب‌ترین بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر را معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسانه هندی گزارشی در خصوص مهمترین بازی‌های جام جهانی 2022 قطر نوشت و از دیدار سخت ایران و آمریکا گفت.

خبرگزاری میزان

رسانه هندی در گزارشی به مهمترین بازی‌های جام جهانی 2022 قطر پرداخت و دیدار ایران و آمریکا را به عنوان یکی از جذاب‌ترین این مسابقات معرفی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با برگزاری قرعه کشی، تکلیف ترتیب و زمان برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر نیز مشخص شد.

خبرگزاری ایسنا

سایت آلمانی جذاب‌ترین بازیهای مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر را معرفی کرد.

خبرگزاری ایسنا

انگلیس یک بار در روز اول جام جهانی بازی کرده است که در همان یک دوره قهرمان شد.

وب‌گاه الف

برنامه رقابت های جام جهانی 2022 قطر اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه رقابت های جام جهانی 2022 قطر اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی در بهترین گروه قرار گرفته و با توجه به این قرعه و بازیکنانی که در اختیار داریم توقع‌مان از صعود بالا رفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: تیم های همگروه ایران در رقابت‌های جام جهانی از سبک و شیوه مشابه استفاده می‌کنند و اگر به خوبی روی این موضوع برنامه ریزی کرده و تدارک ببینیم می توانیم به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

خبرگزاری میزان

قرعه کشی بیست و دومین دوره جام جهانی با حضور 32 کشور انجام شد که تیم ملی ایران با انگلستان، آمریکا و برنده پلی آف اروپا (بین برنده دیدار اوکراین - اسکاتلند با ولز) در گروه B قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برنامه کامل دیدارهای جام جهانی 2022 قطر مشخص شد.