شنبه 14 مهر 1403

از بلاتکلیفی در جذب بازیکن تا معرفی مدیرعامل جدید!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
از بلاتکلیفی در جذب بازیکن تا معرفی مدیرعامل جدید!

در شرایطی که تیم‌های لیگ برتری برای حضور قدرتمند در بیست و دوم دوره لیگ برتر به دنبال جذب بازیکن هستند به دلیل حواشی که عده‌ای برای مدیریت باشگاه ایجاد کردند نه‌تنها بازیکنی جذب تیم نشده است بلکه "محمود قائد رحمتی" با انتشار پیامی، جدایی خود را از تیم به‌صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ 26 مردادماه 1399، انتظار اراکی‌ها برای حضور در لیگ برتر فوتبال به سرانجام رسید و پس از 18 سال فراز و نشیب، با صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر فوتبال، پایتخت صنعتی ایران در بالاترین سطح فوتبال ایران دارای نماینده شد.

با شروع مسابقات لیگ برتر در دوره بیستم هرچند تیم آلومینیوم در اوایل عملکرد خوبی نداشت و با برخی حواشی ازجمله بحث جدایی خطیبی از تیم و نارضایتی وی از شرایط باشگاه دسته و پنجه نرم می‌کرد اما درنهایت رسول خطیبی ماندگار شد و توانست با نمایش خوبی از شاگردانش در پایان رقابت‌های نیم‌فصل نخست با آلومینیوم در جایگاه ششم جدول قرار بگیرد و تحسین بسیاری از کارشناسان را برانگیزند هرچند این تیم قبل از آغاز نیم‌فصل دوم با جدایی ناگهانی خطیبی و پیوست او به تراکتور باز هم دچار حاشیه شد تا نهایتاً آلومینیوم با رده یازدهمی در لیگ به کار خود پایان دهد.

در دوره بیست و یکم لیگ برتر نیز تیم آلومینیوم اراک با حواشی مختلفی دست و پنج نرم کرد و در نهایت با کسب نایب قهرمانی جام حذف و قرار گرفتن در رده هشت جدول رده بندی با کسب 37 امتیاز عملکرد نسبتی مطلوبی از خود بر جای گذاشت.

اما در شرایطی که تیم های لیگ برتری برای حضور قدرتمند در بیست و دوم دوره لیگ برتر به دنبال جذب بازیکن هستند به دلیل حواشی که عده‌ای برای مدیریت باشگاه ایجاد کردند نه‌تنها بازیکنی جذب تیم نشده است بلکه "محمود قائد رحمتی" با انتشار پیامی، جدایی خود را از تیم به صورت رسمی اعلام کرد.

البته شب گذشته از انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه در شبکه های اجتماعی مطرح شد که هنوز این خبر تائید نشده هرچند برخی از منابع اعلام کردند که نام سه گزینه غیربومی هم برای مدیریت باشگاه مطرح است.

گرچه فوتبال یک بازی تیمی است ولی نباید فراموش کرد که راه رسیدن به هدف و غلبه بر حریفان در این ورزش‌کار گروهی است؛ درواقع اعضای تیم می‌بایست مکمل یکدیگر باشند و نباید بین خودشان بحث کنند یا عضوی دیگر را دست کم بگیرند. مسئله‌ای که در تیم آلومینیوم مشهود است و متاسفانه منافع شخصی در جایگاه بالاتری از کار گروهی قرار گرفته و حفظه شاکله اصلی تیم اولویت برخی از اعضای ضد ورزش باشگاه آلومینیوم نیست. افرادی که از ورزش برای به تاراج بردن و حفظ منافع شخصی خود استفاده می کنند و برای رسیدن به هدف متبوع خود از ابزار رسانه‌ها به بهترین وجهه ممکن کمک می‌گیرند و شارلاتانیزم رسانه‌ای را با خود همراه می‌سازند تا بتوانند به راحتی به غارت بپردازند.

مادامی که این افراد در ورزش ما حضور داشته باشند بدون تعارف و بی اغراق نخواهیم توانست فساد را از جامعه ورزشی بزدائیم و به هدف اصلی که اخلاق‌مداری در کنار برتری و کسب رتبه است دست پیدا کنیم.

طرفداران تیم آلومینیوم از اعضای هیئت مدیره این باشگاه می‌خواهند تا دست چنین افرادی را از فوتبال استان قطع کرده و با گرفتاری در دام آنان و با تغییرات متعدد و بی‌برنامه مانع درخشش این تیم در مسابقات پیش رو نشوند بلکه با حمایت مالی و برنامه‌ریزی بلند مدت برای حفظ شاکله تیم کمک کنند تا این تیم به قله‌های افتخار صعود کرده و برای استان دستاوردی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام /