جمعه 30 شهریور 1403

از نتیجه به دست آمده ناراحتم / سرمربی النصر: بازی مستقیم در شأن ما نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
از نتیجه به دست آمده ناراحتم / سرمربی النصر: بازی مستقیم در شأن ما نیست

لوئیس کاسترو می گوید که از دست دادن چهار امتیاز در سه هفته ابتدایی آن هم در بازی های خانگی، نمی تواند اتفاق خوبی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی تیم النصر عربستان، پس از تساوی تیمش مقابل الاهلی در هفته سوم لیگ روشن با نتیجه یک بر یک، در نشست خبری به صحبت پرداخت.

کاسترو در این نشست گفت: "از هواداران النصر به خاطر حمایتشان در طول بازی تشکر می‌کنم. باید به بازیکنانی که تمام توان خود را در این بازی گذاشتند، یک پیام بدهم. از نتیجه ناراحتم. سطحی که امروز ارائه دادیم نشان‌دهنده برتری ما بود و می‌توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. به عملکرد تیم افتخار می‌کنم."

کاسترو درباره عدم حضور بازیکنان خارجی متولد 2003 به بعد در ترکیب تیمش توضیح داد: "چون ما نمی‌توانیم بیشتر از هشت بازیکن در لیست روز بازی قرار دهیم، احتمالاً باید تالیسکا را از فهرست بازی امروز کنار می‌گذاشتیم. بازیکنان جوان و جدید به زمان نیاز دارند تا شایستگی خود را ثابت کنند."

سرمربی النصر گفت: "من نمی توانم در مورد سیستم بازیکنان متولد 2003 نظر بدهم مگر اینکه مسئولان این کار را از من بخواهند. این سیستم در لیگ وجود دارد و من به مسابقات و تصمیمات احترام می گذارم. عربستان سعودی در بسیاری از مسائل از جمله فوتبال پیشرفت زیادی دارد، اما مسئولان این تصمیم را بهتر ارزیابی خواهند کرد."

او در ادامه افزود: "ما بازیکنی داریم که با تیم هماهنگ شده است؛ مدافع تیم، سیماکان، در مقابل یک تیم بسیار محترم در عربستان خوب کار کرد."

کاسترو درباره از دست دادن 4 امتیاز در سه بازی ابتدایی لیگ گفت: "این وضعیت نگران‌کننده است و طبیعی است که هواداران نگرانی داشته باشند. از نظر من این لیگ بسیار رقابتی خواهد بود. خوب نیست که 4 امتیاز را در بازی‌های خانگی از دست بدهیم. باور دارم که نتایج باعث قضاوت عملکردها خواهند بود، اما در این دو بازی می‌توانستیم پیروز شویم. لیگ طولانی است و ما برای آن مبارزه خواهیم کرد."

وی درباره انجام بازی مستقیم گفت: "نمی‌توانیم با داشتن بازیکنان برجسته‌ای مثل اوتاویو و بروزوویچ، توپ‌های بلند بازی کنیم. این برای النصر که بازیکنان خوبی در خط میانی دارد، سرمایه‌گذاری بدی خواهد بود. ما مدافعانی داریم که می‌توانند از عقب زمین بازی‌سازی کنند، و اگر فقط توپ‌های بلند به رونالدو بفرستیم، او با برخوردهای زیادی مواجه خواهد شد و مصدومیت‌های زیادی خواهد داشت."

او همچنین در پایان اشاره کرد: "سالم نجدی در بازی مقابل الاهلی به خوبی با تیم هماهنگ شد، در حالی که آنجلو فقط دیروز به تیم پیوست، به همین دلیل در لیست نبود."

کاسترو بار دیگر از هواداران برای حمایتشان در طول بازی تشکر کرد و گفت: "بازیکنان در دقایق پایانی بهترین عملکرد خود را ارائه دادند. من از نتیجه ناراحتم، چرا که در تمام طول بازی برتری داشتیم."

از نتیجه به دست آمده ناراحتم / سرمربی النصر: بازی مستقیم در شأن ما نیست 2