سه‌شنبه 17 مهر 1403

استاندار آذربایجان‌غربی فردا، یکشنبه میهمان سامد می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار آذربایجان‌غربی فردا، یکشنبه میهمان سامد می‌شود

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: مقام عالی استان فردا، یکشنبه میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت است.

رسول مقابلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: "محمدمهدی شهریاری" از ساعت 11:30 تا 13 فردا به سوالات مردم پاسخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: پیش از شیوع بیماری کرونا، طی سال گذشته حدود 50 مدیر استانی از طریق سامد با مردم ارتباط برقرار کرده‌اند که این روند دوباره آغاز شده است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی بیان کرد: در دور جدید حضور مدیران استانی در سامد نیز بیش از 60 مدیر استانی در این سامانه برای پاسخ به مردم حضور یافته‌اند که از جمله آنها مقام عالی استان، سه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی، هماهنگی امور اقتصادی و امور عمرانی استاندار و حدود 50 مدیرکل حوزه‌های مختلف استانداری و نهادهای مختلف در سطح استان به همراه فرمانداران شهرستان‌های مختلف شمالی و جنوبی استان هستند.

مقابلی ادامه داد: استاندار آذربایجان غربی، اول شهریور امسال نیز میهمان سامانه سامد بوده و به سوالات شهروندان در حوزه‌های مرتبط پاسخ داد.

وی با بیان اینکه از ابتدای فصل پاییز امسال صدها مورد از این طریق ارتباط مردمی برقرار شده است گفت: مردم می‌توانند با شماره‌گیری 111 به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند.

دولت با راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام‌های بزرگ‌تری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*