دوشنبه 23 مهر 1403

استاندار خوزستان به مناسبت روز قدس پیام صادر کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار خوزستان به مناسبت روز قدس پیام صادر کرد

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان روز پنجشنبه در آستانه روز جهانی قدس پیامی را صادر کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان در بخشی از این پیام آمده است «روز جهانی قدس یادگار و میراث بنیان گذار بزرگ انقلاب اسلامی، امام خمینی ره و نماد وحدت و همدلی و یکپارچگی تمامی مسلمانان است.»

غلارضا شریعتی در ادامه نوشت «روز قدس، روز عهد و پیمان با واژه های ایثار، مقاومت و عدالت خواهی است.»

استاندار خوزستان در بخش دیگری از این پیام آورده است: این روز بزرگ که متعلق به همه آزادگان و آزادی خواهان جهان است، روزی است که مظلومین وعدالت طلبان فریاد ایستادگی حق در برابر باطل را طنین انداز می کنند.

وی اظهار داشت: این روز، روز تبلور وعده الهی است که حکومت مستکبران و کاخ ظالمان را که از تار عنکبوت سست تر است، ناپایدار می کند و خواب از چشمان سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی می رباید. استاندار خوزستان در ادامه اورده است: امسال مردم مومن و ولایت مدار خوزستان که همواره در راهپیمایی ویژه این روز حضور فعال داشتند به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیتهایی که جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری ناشی از این ویروس وجود دارد، امکان و توفیق برگزاری راهپیمایی وسیع روز جهانی قدس را ندارند.

وی تاکید کرد: مردم با استفاده از ابزارها و روش های ارتباطی نوین و مجازی، بار دیگر ثابت خواهند کرد که تحت هر شرایطی، روحیه ایثار و مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت های ظالم را در خود حفظ نموده و در انحصار مرزها و شرایط نخواهند بود و همواره در کنار فلسطین و خصم دشمنان آن می مانند.

امام خمینی «ره» برای همبستگی با مردم مظلوم فلسطین اخرین جمعه ماه رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*