سه‌شنبه 19 تیر 1403

استاندار کرمان: در کار با هیچ حزب و گروهی عهد اخوت نداریم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار کرمان: در کار با هیچ حزب و گروهی عهد اخوت نداریم

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان با بیان اینکه هیچ وابستگی جز کار ندارم و مردانه تا آخر با دولت کار می‌کنیم، گفت: در کار با هیچ حزب و گروهی عهد اخوت نداریم.

به گزارش ایرنا، علی زینی‌وند عصر دوشنبه در نشست با مدیران ستادی استانداری کرمان افزود: استانداری موتور محرکه استان است و هر اندازه ما کار حاکمیتی و نظارتی خود را بهتر انجام دهیم و مسلط‌تر باشیم به همان اندازه استان تحرک خواهد داشت.

وی ادامه داد: هر اندازه استانداری بی‌تحرک و بی‌انگیزه باشند، این مساله به کل استان سرایت می‌کند و نمای مدیریتی و اجرایی استان نمای نامطلوبی خواهد بود. استاندار کرمان بیان کرد: مدیران باید قاطع و باصداقت به مردم پاسخ دهند و در تصمیم گیری، شجاعانه عمل کنند.

زینی وند اظهارداشت: مدیران ستادی در ایجاد تحرک و انگیزه به ویژه در استانی با عظمت، پر ظرفیت با نیروی انسانی توانمند بسیار اهمیت دارند. وی تصریح کرد: قدری اراده می‌خواهد، این دوره را که به لحاظ جنبه‌های مختلف کرونا، تحریم‌ها و تخریب‌های هدفمند و ناجوانمردانه دولت، مقداری سخت شده را پشت سر بگذاریم. استاندار کرمان، جدیت را شرط قرار کار در استان اعلام کرد و گفت: جلسات و کارگروه‌ها به موقع و با حضور مدیران کل باید برگزار شوند و تصمیمات قاطع بگیریم و به لحاظ کم کاری نباید کاری باقی بماند. زینی وند نتیجه محور بودن جلسات را با اهمیت دانست و افزود: حوزه اقتصادی برای ما بسیار اهمیت دارد و اصل این است که استاندار بیشترین وقتش را در مسائل اقتصادی بگذارد. وی افزود: تنظیم بازار و برخورد با متخلفان را با جدیت دنبال می‌کنیم، استان کرمان تامین کننده اقلام مورد نیاز کشور است و حتما باید مسائل مرتبط با آن به جد پیگیری شود. زینی‌وند تاکید کرد: در دو مساله کرونا و بازار به جد وارد می‌شویم و از مدیران می‌خواهیم که وقت بگذارند و کار کنند، هیچ کم‌کاری پذیرفته نیست.

*س_برچسب‌ها_س*