دوشنبه 9 مهر 1403

استاندار یزد: مجموعه واحدهای استانداری مطالبه‌گر پویایی در استان باشند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار یزد: مجموعه واحدهای استانداری مطالبه‌گر پویایی در استان باشند

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: تمامی واحدها و دفاتر استانداری باید مطالبه‌گر پویایی دستگاه‌های دولتی استان باشند و هر کس در جایگاه خود بتواند مجموعه زیرنظر خود را به تحرک بیشتر وا دارد.

محمدعلی طالبی در نشست مشترک با مدیران کل ستادی استانداری افزود: باید تلاش شود تا ادبیات یکسانی بین مجموعه معاونان و مدیران شکل بگیرد و اولویت های استان در گفتمان مدیران نمود عینی پیدا کند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری یزد، وی اظهار کرد: از مدیران استانداری انتظار می رود که با تمام سختی ها و مشکلاتی که پیش رو داریم با جدیت و تحرک کامل در راستای اولویت های استان فعالیت کنند و محدودیت های موجود از انگیزه آنان نکاهد.

استاندار یزد گفت: مجموعه دفاتر استانداری باید جایگاه موثر و جریان سازی علاوه بر استان در سطح ملی نیز داشته باشند و باید دفاتر ارتباطی پویا با وزارت کشور و دیگر استانداری ها شکل بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص تعامل با نمایندگان مجلس تاکنون جلساتی برگزار و زمینه شکل گیری ارتباط موثر با آنها فراهم شده است و اداره های مختلف باید به تقویت این تعامل کمک کنند.

طالبی یکی از اولویت ها در سال پایانی دولت تدبیر و امید را تکمیل پروژه های ناتمام بیان کرد و گفت: لازم است همه مدیران گزارشی از برنامه های شاخص خود در این راستا ارائه دهند.

وی اضافه کرد: مدیران اداره ها و دفاتر استانداری باید در خصوص پاسخگویی به موقع و مناسب به مکاتبات اهتمام بیشتری داشته باشند.

استاندار یزد تصریح کرد: پاسخگویی به مکاتبات باید در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت مناسب انجام شود تا بتواند نتیجه بخش بوده و بازخورد مناسبی داشته باشد.

وی یادآور شد: لازم است مجموعه مدیران استان بر روی مسائل مرتبط با سازمان بازرسی و دیوان محاسبات از جمله مسائل مالی و نوع ارتباط با بخش خصوصی حساسیت و دقت لازم را به کار گیرند.

*س_برچسب‌ها_س*