یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

علی زاهدی نیا گفت: براساس آخرین آمار دریافتی از ثبت موالید استان خراسان شمالی، جمعیت استان در پایان مهرماه با تعداد 498 هزار و 463 نفر مرد و 493 هزار و 665 نفر زن و در مجموع 992 هزار و 128 نفر برآورد می شود، که تا رسیدن به یک میلیون نفر هفت هزار و 872 نفر فاصله دارد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - احداث خط آهن"گرگان - گنبد - بجنورد - مشهد" و راه آهن "اینچه برون - گنبد - آزاد شهر - شاهرود" از جمله مطالبات سه دهه اهالی گلستان است که بخت این طرحهای زیرساختی برغم وعده مسوولان گذشته هنوز باز نشده است اما کارشناسان بر باورند که این مشکل با همت جهادی دولت سیزدهم رفع می‌شود.

خبرگزاری دانا

باشگاه تراکتور تبریز در دو پرونده کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال محکوم شد.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه تراکتور تبریز در دو پرونده کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال محکوم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با تشخیص هویت 10 شهید جاویدالاثر (گمنام) از ابتدای آبان 1400 تاکنون، فصل پاییز از نام و نشان شهیدان جاویدالاثر عطر بهاری گرفت.

خبرگزاری دانا

مهدی خطیب زاده با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی باید 16 هزار معلم واکسن دریافت کنند، گفت: براساس آمار ثبتی توسط آموزش و پرورش استان، از این تعداد 94 درصد فرهنگیان دز اول و 81 درصد فرهنگیان دز اول و دوم را دریافت کرده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

افزایش تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی در کنار کاهش زیرپوستی نرخ ابتلای روزانه این نگرانی را در میان کادر درمان ایجاد کرده است که در روزهای آینده روند مراجعه مبتلایان جدید به مراکز درمانی چگونه است؟

خبرگزاری دانا

تیم هندبال بانوان مانه و سملقان نایب قهرمان اولین دوره مسابقات هندبال پنج نفره بانوان استان خراسان شمالی رده نوجوانان به میزبانی شهرستان مانه و سملقان شد.

خبرگزاری دانا

پولاد نجاهی از مصوب شدن اعتبار سه میلیارد تومانی از محل بودجه فرمانداری این شهرستان راز و جرگلان خبر داد.

خبرگزاری دانا

چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کوراش بانوان و آقایان در استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی پیشکسوتان کشور و آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از مهمترین اخبار این رشته در روزهای گذشته بود.

خبرگزاری دانا

مراسم بزرگداشت روز 13 آبان همزمان با سراسر کشور در 14 نقطه استان خراسان شمالی راس ساعت 10 صبح امروز، اجرایی شد.

خبرگزاری دانا

رحمان اسپیدکار از تصادف مرگبار خودروی کشنده ماک و سواری پژو در محور فرعی مانه سملقان در محدوده جاده قره میدان خبر داد و گفت: در این تصادف 4 نفر جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه الف

معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: با تصویب و ابلاغ «آیین‌نامه اجرایی لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب 1400» تلاش در خصوص پیگیری اجرای بهینه این آیین‌نامه در مراجع مربوط در دستور کار قرار گرفته است.

خبرگزاری دانا

مهدی اکرامی در رابطه با سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی استان خراسان شمالی گفت: در این رویداد 21 تیم سه نفره در مجموع 63 نفر با یکدیگر به رقابت می پردازند.