یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه عصر ایران

این پژوهش‌ها در چند نقطه از ایران از جمله در تخت جمشید و پاسارگاد در استان فارس، شوش در استان خوزستان، دهانه غلامان در استان سیستان و بلوچستان، برازجان در استان بوشهر و چند نقطه در استان خراسان شمالی انجام گرفت. نتایج حیرت‌انگیز بود اما در کنار خبرهای خوب، خبرهای بد هم بدست آمد.

خبرگزاری دانا

در مهر ماه 1400 عدد شاخص کل برای خانوارهای کشور به 364.1 رسید که نسبت به ماه قبل 3.7 درصد افزایش نشان میدهد.

خبرگزاری دانا

سردار سرتیپ فتح الله جعفری با اشاره به اینکه تغییر استراتژی در جنگ با صدام باعث پیروزی کشور ایران شد، گفت: این در حالی است که بنی صدر اعلام کرده بود، این نوع جنگیدن دردی را دوا نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

75 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور طی نامه‌ای به رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نکاتی را درباره لایحه رتبه بندی معلمان مطرح کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امید حاجتی مدیرعامل این سازمان، گفت: از محل منابع این سازمان 190 میلیارد ریال به استان اردبیل، 278 میلیارد ریال به استان اصفهان، 66 میلیارد ریال به استان البرز، 534 میلیارد ریال به استان ایلام، 267 میلیارد ریال به استان آذربایجان شرقی، 656 میلیارد ریال به استان آذربایجان غربی، 323 میلیارد ریال به استان بوشهر، 352 میلیارد ریال به استان تهران و 321...

خبرگزاری دانا

سردار اسماعیل فرجی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا باعث انتقال فرهنگ شهادت و مشخص شدن مسیر می شود، گفت: برگزاری یادواره شهدا برای نسل امروز ضرورت دارد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در اجرای بند 35 مصارف جدول تبصره 14 قانون بودجه سال جاری، 13 هزارو 904 میلیارد ریال به شرکت آب و فاضلاب کشور به تفکیک استان‌ها پرداخت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام مرکز آمار نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به مهرماه 1400 برای خانوار‌های کشور برابر 45.4 درصد بود. استان‌های البرز، گیلان، سمنان، تهران و قم پنج استانی هستند که نرخ تورم سالیانه کمتر از 45.4 درصد دارند. ایلام، زنجان و خراسان شمالی به ترتیب با 53.3 درصد، 51.2 درصد و 50.9 درصد بالاترین نرخ تورم را داشتند. براساس این گزارش در مهرماه بیشترین...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استان‌های قم و تهران به ترتیب با 40.9 درصد و 41.2 درصد کمترین و ایلام با 53.3 درصد بیشترین نرخ تورم سالیانه مهرماه 1400 را به نام خود ثبت کردند.

خبرگزاری مهر

در مهر ماه 1400 عدد شاخص کل برای خانوارهای کشور به 364.1 رسید که نسبت به ماه قبل 3.7 درصد افزایش نشان میدهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: براساس قانون بودجه امسال، 1 هزار و 390 میلیارد تومان برای توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور در استان‌ها پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: براساس قانون بودجه امسال، 13 هزار و 904 میلیارد ریال برای توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور در استان‌ها پرداخت شد.

خبرگزاری دانا

سه خواهر جوان ترکمن اهل جرگلان با وجود ناشنوایی، با تکیه بر آموزش و مهر مادر خود در بافت فرش‌های دست‌بافته ترکمن، استادکارانی شده‌اند که با هنر دستان خود تار و پود زندگی را بر هم نقش می‌زنند و چرخ زندگی خود را در کارگاه خانگی می‌چرخانند.

خبرگزاری دانا

با کشت زعفران در زمین‌های زراعی در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج در خراسان شمالی این طلای سرخ به افزایش سطح درآمد کشاورزان و ارزآوری استان خراسان شمالی کمک کرده است.