یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه گفت: افزایش آمار عملکرد حوزه نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمان رسمی قوه قضاییه، طی نیمه نخست سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، حاصل تلاش جمعی و تعامل موثر مدیریت و کارکنان خدوم مجموعه در راستای ارتقای رضایتمندی عموم است.

خبرگزاری ایسنا

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه گفت: افزایش آمار عملکرد حوزه نظارت بر وکلا، مشاوران، کارشناسان و مترجمان رسمی قوه قضاییه، طی نیمه نخست سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، حاصل تلاش جمعی و تعامل موثر مدیریت و کارکنان خدوم مجموعه در راستای ارتقای رضایتمندی عموم است.

خبرگزاری مهر

بجنورد - دبیر انجمن کوراش از برگزاری اردو تیم ملی کوراش برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در خراسان شمالی خبر داد و گفت: 24 کوراش کار زن و مرد در این اردو حاضر هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در آخرین نشست هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، ایجاد یک ناحیه صنعتی جدید در استان سمنان و توسعه پنج شهرک و ناحیه صنعتی در استان‌های سمنان، خراسان‌شمالی و هرمزگان به تصویب مجمع عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها رسید. ناحیه صنعتی «تویه دروار» به مساحت بیش از 44 هکتار در شهرستان دامغان استان سمنان از جمله نواحی صنعتی جدیدی است...

خبرگزاری دانا

جودوکاران جوان هم به اردوی تیم جوانان در بروجرد دعوت شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با تصویب هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ایجاد و توسعه 6 شهرک و ناحیه صنعتی در سه استان کشور در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام محمد علی سالاری با اشاره به اینکه در هیچ شهری راهپیمایی نداریم و این مراسم فقط به شکل اجتماع محور با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، گفت: مراسم بزرگداشت روز 13 آبان همزمان با سراسر کشور در 14 نقطه استان خراسان شمالی راس ساعت 10 صبح، اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری دانا

آغاز اردوی تیم نوجوانان با حضور 45 جودوکا / لرستان میزبان نخستین مرحله اردو شد.

خبرگزاری دانا

مهدی اکرامی گفت: رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج فرصتی برای همه گروه های جامعه به ویژه برای بسیجیانی است که استعدادهای آنها در زمینه فضای مجازی ناشناخته مانده و همچنین این رویداد یک فضای رقابتی سالم است که تیم ها به رقابت و تولید محتوا می پردازند.

وب‌گاه تابناک

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از خانواده و مادران در سیاست گذاری های فرهنگی و اجتماعی کشور در اولویت خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس گفت: حمایت از خانواده و رسیدگی به دغدغه های آن از مهم ترین اهداف مجلس یازدهم است.

خبرگزاری دانا

مجتبی شکوری با اشاره به اینکه 52 جایگاه عرضه سوخت در سطح استان خراسان شمالی فعالیت دارند، گفت: با تلاش پنج تیم تخصصی شرکت نفت، ساعت 6 صبح امروز 100 درصد جایگاه های سوخت هوشمند خراسان شمالی به مدار توزیع بازگشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» منافع خانواده‌ها در اولویت قرار گرفته است، می‌توان گفت حمایت از خانواده و مادران در اولویت سیاستگذاری‌های کشور قرار می‌گیرد.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس در نشست پیگیری اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله زده، گفت: مناطق زلزله زده از نظر شرایط اقتصادی به گونه ای هستند که نباید محدودیتی در امدادرسانی به آن ها دیده شود و باید این‌طور تصور کنیم که مردمی که آنجا آسیب دیده اند، خانواده ما هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: محمدباقر قالیباف گفت: مناطق زلزله‌زده از نظر شرایط اقتصادی و محرومیت به گونه‌ای هستند که نباید محدودیتی در امدادرسانی به آنها دیده شود و باید اینطور تصور کنیم که مردمی که آنجا آسیب دیده‌اند، خانواده ما هستند و تمامی دستگاه‌ها باید با این نگرش مسائل را پیگیری کنند.