یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مناطقی که اخیرا با زلزله مواجه شده‌اند از نظر شرایط اقتصادی و محرومیت به گونه‌ای هستند که نباید محدودیتی در امدادرسانی به آن ها دیده شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خانه ملت نوشت: رییس مجلس شورای اسلامی گفت که مناطق زلزله‌زده از نظر شرایط اقتصادی و محرومیت به گونه‌ای هستند که نباید محدودیتی در امدادرسانی به آنها دیده شود و باید اینطور تصور کنیم که مردمی که آنجا آسیب دیده‌اند، خانواده ما هستند و تمامی دستگاه‌ها باید با این نگرش مسائل را پیگیری کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق زلزله‌زده از نظر شرایط اقتصادی و محرومیت به گونه‌ای هستند که نباید محدودیتی در امدادرسانی به آنها دیده شود و باید اینطور تصور کنیم که مردمی که آنجا آسیب دیده‌اند، خانواده ما هستند و تمامی دستگاه‌ها باید با این نگرش مسائل را پیگیری کنند...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس گفت: مناطقی که اخیرا با زلزله مواجه شده‌اند از نظر شرایط اقتصادی و محرومیت به گونه‌ای هستند که نباید محدودیتی در امدادرسانی به آنها دیده شود.

وب‌گاه الف

مرکز آمار ایران می‌گوید؛ نرخ تورم 12‌ماهه در 26استان ایران بالاتر از نرخ تورم کشوری است. فقط 5استان البرز، گیلان، سمنان، تهران و قم نرخ تورم کمتری را نسبت به میانگین کشوری تجربه کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مناطقی که اخیرا با زلزله مواجه شده اند از نظر شرایط اقتصادی و محرومیت به گونه ای هستند که نباید محدودیتی در امدادرسانی به آن ها دیده شود تاکید کرد: باید تصور کنیم که مردمی که آنجا آسیب دیده اند، خانواده خود ما هستند و تمامی دستگاه ها باید با این نگرش مسائل مردم این مناطق را پیگیری کنند.

خبرگزاری مهر

سازمان هدفمندسازی یارانه ها در اجرای قانون بودجه امسال مبلغ 11 هزار میلیارد ریال به سازمان توسعه و نوسازی مدارس کشور پرداخت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس گفت: اعتبارات باید به جا و درست هزینه شوند، همه باید اخلاقا و شرعا متعهد شویم تا اعتبارات حوزه مدیریت بحران در جای خود هزینه شود.

خبرگزاری میزان

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه باید ملزم به رعایت قانون شوند گفت: بودجه قابل توجهی در حوزه بحران داریم، یعنی در جایی که مردم در عذاب هستند، لذا اعتبارات باید به جا و درست هزینه شوند، همه باید متعهد شویم تا اعتبارات حوزه مدیریت بحران در جای خود هزینه شود.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس گفت: اعتبارات باید به جا و درست هزینه شوند، همه باید اخلاقا و شرعا متعهد شویم تا اعتبارات حوزه مدیریت بحران در جای خود هزینه شود.

خبرگزاری دانا

مجتبی شکوری با اشاره به اینکه 52 جایگاه عرضه سوخت در سطح استان خراسان شمالی فعالیت دارند، گفت: از این تعداد 32 مورد به سامانه هوشمند دریافت سوخت متصل شده‌اند.

خبرگزاری میزان

در راستای اجرای بند (35) مصارف جدول تبصره (14) قانون بودجه سال 1400 کل کشور از منابع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مبلغ 11 هزار و 664 میلیارد ریال به استان‌های سراسر کشور پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اعلام کرد: به همت بنیاد احسان، 50 باب کانکس 12 نفره به مناطق زلزله زده شوقان در استان خراسان شمالی ارسال شد.