دوشنبه 16 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

علی جدی با اشاره به اینکه در سال جاری به دلیل کاهش بارشها، کشاورزان دچار زیان شده و نتوانستند محصول خوبی را برداشت کنند، گفت: متولیان امر از الان برای تامین بذر کشاورزان به فکر چاره باشند تا در سال آینده نیز این روند تکرار نشود.

خبرگزاری مهر

نخستین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش بانوان با هدف حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی استان مازندران در شهرستان قائمشهر جریان دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی روند فعالیت ویروس دلتا در دو هفته اخیر نشان می‌دهد ویروس منحوس همچنان درحال گسترش دامنه فعالیت‌هایش در اقصی نقاط کشور است.

خبرگزاری دانا

با تولید بدون حساب و کتاب، یک سال با کاهش یا کمبود محصول کشاورزی و سال بعد با افزایش همان محصول مواجه می‌شویم و این مشکل هرسال بعد از برداشت گریبان یک محصول کشاورزی را می‌گیرد و زحمات کشاورزان وارد بازار بی تدبیری می‌شود.

خبرگزاری دانا

محمدعلی شجاعی از ابلاغ اختصاص 680 میلیارد تومان تسهیلات همچنین 45 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای بازسازی مناطق زلزله زده استان توسط هیات دولت به خراسان شمالی خبر داد.

خبرگزاری دانا

مجتبی شکوری گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون به صورت روزانه در سطح استان خراسان شمالی میزان مصرف گاز CNG به 275 هزار مترمکعب رسیده است.

خبرگزاری دانا

فرج اله راد گفت: دغدغه موازی کاری و دوگانگی های آموزش های مهارتی که میان آموزش فنی و حرفه ای با دستگاه های اجرایی در استان وجود داشت با عقد بیش از 53 تفاهم نامه ای که با دستگاه های اجرایی استان امضا شده اند، رفع می شود.

خبرگزاری دانا

مرزبانان با حضور در مناطق مرزی کشور در خط مقدم تامین امنیت کشور قرار دارند و تامین امنیت در کشور بدون خودگذشتگی و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان در نقطه صفر مرزی امکان‌پذیر نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناسان درحالی نسبت به روند صعودی کرونا در پیک پنجم هشدار می‌دهند که با یک حساب سرانگشتی می‌بینیم از ابتدای همه‌گیری تا روز گذشته ویروس منحوس متوسط ماهانه 5019 هموطن را به کام مرگ کشانده است.

خبرگزاری دانا

الهام محمدزاده با اشاره به اینکه سقف پذیرش برای بیمه شدگان در طرح زنان خانه دار باز است و محدودیتی در تعداد وجود ندارد، گفت: براساس آخرین آمار دریافتی در اردیبهشت ماه سال جاری در استان خراسان شمالی تاکنون یک هزار و 630 نفر از زنان خانه دار از این طرح استفاده می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته بندر گناوه استان بوشهر، بار دیگر زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4.3 را تجربه کرد.

خبرگزاری دانا

محمد علی شجاعی با بیان اینکه پای میز مذاکره صندلی را برای کشوری می گذارند که توان دارد، گفت: در این یک دهه اخیر به بسیاری از کشورها حمله شد یا برای مذاکره دعوت نشد، به عنوان واقعیت بپذیریم، قدرت ایران مربوط به میدان و سپاه بوده است.

خبرگزاری مهر

سازمان بازرسی اعلام کرد که واریز 148 میلیارد به حساب خزانه در جریان بازرسی یکی از بانک‌های خراسان رضوی انجام شد.

وب‌گاه عصر ایران

متعاقب اخذ توضیحات و دفاعیات مسئولین مربوطه، سه نفر از مدیران پیشین اموال تملیکی استان به دستگاه قضایی معرفی شدند.