دوشنبه 16 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

سید احمد هاشمی بااشاره به وضعیت بحرانی کرونا در استان خراسان شمالی گفت: به مدت دو هفته دانشکده های پزشکی و پرستاری استان خراسان شمالی تعطیل و نیروها در بیمارستان ها به کارگیری خواهند شد.

خبرگزاری دانا

پژمان شهابی با اشاره به اینکه در سال جاری میزان 210 هزار تن محصول بهاره از کشتزارهای خراسان شمالی برداشت شده است، گفت: قابل توجه است که میزان تولید محصولات زراعی بهاره امسال در مقایسه با سال گذشته 70 هزار تن کاهش پیدا کرده است.

خبرگزاری دانا

همزمان با فصل بهار و تابستان با توجه به شیوع بیماری کرونا و افزایش مصرف آب برخی از روستاییان اسفراین برای تامین آب شرب با مشکل مواجه شده اند و این قطعی های گاه و بیگاه باعث ایجاد نارضایتی هایی در بین مردم شده است.

خبرگزاری دانا

در تقویم رسمی کشور 17 مرداد، بزرگداشت روز خبرنگاران است، جذابیت‌های نام خبرنگاری شاید از اصل این حرفه بیشتر باشد، چراکه خبرنگار که باشی دیگر معنای زندگی شخصی را درک نمی‌کنی و تمام زندگی‌ات می‌شود تلاش برای مطالبه حق مردم که در راستای احقاق آن تلاش کنی.

وب‌گاه تابناک

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خراسان شمالی، در خصوص احتکار آرد و نان برای دام گفت: این مسئله نه تنها در استان ما بلکه در استان‌های همجوار نیز اتفاق می‌افتد، بنابراین اگر یارانه آرد برداشته شود به طور حتم جلوی بسیاری از مشکلات گرفته می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی از وزارت نیرو خواست تا نسبت به تخصیص حداقل 60 میلیون متر مکعب آب به استان خراسان شمالی اقدام جدی کند.

خبرگزاری دانا

مرحله بعدی اردوی تیم ملی کوراش بانوان با نظر کادرفنی و هم‌چنین به دلیل رعایت پروتکل‌ها و مسائل بهداشتی، با 14 ورزشکار از روز اول شهریور به میزبانی شهر بجنورد آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانا

سید احمد هاشمی، با اشاره به اینکه اکثر مبتلایان به کووید19 افرادی هستند که در مراسمات عروسی و تعزیه حضور داشته‌اند، گفت: متاسفانه تالارهای عروسی همچنان باز است و عروسی‌ها در حاشیه‌های شهر و روستاها برپاست.

خبرگزاری ایسنا

اردوی تیم ملی کوراش بانوان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا با حضور 14 ورزشکار برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اجرایی شورای عالی قرآن گفت: این شورا با همکاری صدا و سیمای مراکز استان‌ها تلاوت تلویزیونی با حضور قاریان ممتاز شهرستان‌ها تولید می‌کند.

خبرگزاری دانا

علی زاهدی نیا با اشاره به اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری چهارهزار و 623 واقعه ولادت در استان خراسان شمالی به ثبت رسیده است، اظهار داشت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال جاری 6.2 درصد کاهش پیدا کرده است.

خبرگزاری دانا

وضعیت ابتلا، بستری و فوتی‌های بیماران کرونایی خبر از وضعیت بحرانی در سطح کشور می‌دهد، اما اینکه چرا این روزها باید شاهد این وضعیت باشیم، بیشتر گمان می‌رود که نه تنها مردم بلکه مسئولان متولی امر در ستاد کرونا نیز این موضوع را رها کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش با یکی از جاذبه‌های گردشگری استان خراسان شمالی آشنا شوید.

خبرگزاری دانا

احمد برادران با ابراز نگرانی از کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خراسان شمالی، گفت: با همکاری دستگاه قضایی تالارها از امروز بسته خواهند شد و ادامه فعالیت مشاغل گروه یک منوط به رعایت ضوابط بهداشتی خواهد بود.

خبرگزاری دانا

پروژه سیمان سمنگان که در سال 82 قرار بود در شهرستان مانه و سملقان احداث شود و در فاز اول آن برای یک هزار و 500 نفر اشتغال زایی ایجاد شود هم اکنون بعد از 19 سال همچنان سرنوشت نامعلومی دارد.