دوشنبه 16 مهر 1403

حاج‌علی‌اکبری: بعد از کرونا شکوه گذشته به نماز جمعه‌ها برمی‌گردد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حاج‌علی‌اکبری: بعد از کرونا شکوه گذشته به نماز جمعه‌ها برمی‌گردد

بجنورد - ایرنا - رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: با ریشه‌کنی ویروس کرونا، دوباره شاهد برگزاری نماز جمعه‌های باشکوه در کشور برای هدایت و افزایش بصیرت مردم خواهیم بود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک با توجه به محدودیت کرونایی و تعطیلی نمازهای جمعه در کشور، عطش مردم ولایتمدار ایران برای برگزاری هرچه بیشتر این فریضه الهی بیشتر شده است.

وی افزود: به دلیل همراهی با ستاد ملی مقابله کرونا، این آیین الهی در برخی از استان ها نزدیک به یک سال است که متوقف شده و برگزار نشده است.

حجت الاسلام حاج‌علی‌اکبری تصریح کرد: نماز جمعه، فیضی الهی است که خداوند در اختیار ما قرار داده است که در این بین همه باید شکرگزار و قدردان این نعمت الهی باشیم.

وی افزود: خراسان شمالی از استان هایی است که حس شاکرانه خوبی برای شکرگزاری نعمت نماز جمعه دارد.

وی با اشاره به حکم انتصاب رهبر معظم انقلاب در خصوص نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد یادآور شد: توجه و عنایت ویژه رهبری به خراسان شمالی در این حکم به خوبی قابل مشاهده است به گونه ای که بار دیگر توجه مسوولان را به این استان جلب خواهد کرد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به طرح لغو تحریم های هسته ای توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: این اقدام، پاسخی درست و انقلابی برای مقابله با استکبار و جبهه کفر بود.

قرائت متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتصاب نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و تقدیم لوح سپاس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده پیشین ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، توسط مسوولان استانی از دیگر برنامه های مراسم معارفه امروز بود.

دیدار با اعضای اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی از دیگر برنامه های رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و معاون امور حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در سفر به این استان عنوان شده است.

*س_برچسب‌ها_س*