سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه‌های این استان ظرفیت بین‌المللی شدن را دارند از این فرصت باید استفاده کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: تلاش دولت بر آن است که تمام نهاده‌های دامی در اختیار مرغداران قرار گیرد تا گوشت مرغ با پایین‌ترین قیمت در اختیار مردم قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین از صدور موافقت اولیه برای ایجاد بازارچه صنایع‌دستی در این شهرستان خراسان شمالی خبر داد و گفت: این بازارچه در محور ارتباطی پرتردد ایجاد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق خراسان شمالی گفت: 30 درصد از مشترکان برق استان کم‌مصرف هستند که با اجرای طرح امید از تخفیف‌های 100 درصدی برخوردار خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: 86 هزار و 385 نفر از شهروندان استان امسال برای دریافت دفترچه بیمه سلامت در آزمون وسع نامنویسی کردند اما 41 هزار و 540 نفر، یعنی کمتر از نیمی از آنان برای دریافت دفترچه اقدام کردند.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته کرند استان کرمانشاه با زمینلرزه‌ای به بزرگای 3.7 لرزید، ضمن آنکه زلزله کوچکی در دماوند استان تهران با بزرگای 2.7 به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - امامان جمعه سراسر کشور گفتند: ملت افتخارآفرین ایران اسلامی آگاهانه راه مقاومت و حمایت از ارزش‌های دینی و انقلابی را انتخاب کرده‌اند که این مهم تحریم‌های دشمن را بی‌اثر کرده و رفع تحریم تسلیحاتی نتایج این ایستادگی است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با بیان اینکه هفته وحدت نماد همگرایی بین مسلمانان است، گفت: این هفته تنها یک شعار نیست بلکه عمل مهم دینی است که اختلاف افکنی‌ها را دور می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که دولت درصدد تقویت گردشگری است ایرلاین‌های ایرانی نرخ بلیت هواپیما را گران کردند؛ خبر دیگر اینکه وزیر گردشگری ایران به ترکیه رفته تا ببیند ترکیه در دوران شیوع گردشگری، این صنعت را چگونه تعطیل نکرده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: مهلت به سرانجام رسیدن طرح‌هایی که در قالب تفاهمنامه در سفر ریاست جمهوری به استان منعقد شده بود 2 سال است و بانک‌ها باید تا 2 هفته آینده این طرح‌ها را تعیین تکلیف کنند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: کمتر از 2 درصد جمعیت 863 هزار نفری استان زیر پوشش مهارت‌آموزی است که باید آن را به 10 درصد افزایش داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: کارگاه‌های مهارت‌آموزی به روی دانشگاه‌ها باز خواهد شد و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که هر دانشجو چند واحد مهارتی بگذراند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای روز چهارشنبه جهت شرکت در شورای مهارت و نشست هم‌اندیشی بخش خصوصی و مدیران شورای هماهنگی و بازدید از کارگاه‌های آموزشی به بجنورد مرکز استان خراسان شمالی سفر کرد. (فیلم: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای روز چهارشنبه جهت شرکت در شورای مهارت و نشست هم‌اندیشی بخش خصوصی و مدیران شورای هماهنگی و بازدید از کارگاه‌های آموزشی به بجنورد مرکز استان خراسان شمالی سفر کرد. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: شیوع ویروس کرونا مراجعه به مراکز درمانی بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی استان را نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 35 درصد کاهش اما، هزینه‌ها را افزایش داده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - هزار و چهار واحد مسکن مهر خراسان شمالی در سه شهرستان این استان روز پنجشنبه به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رییس‌جمهوری افتتاح شد.